کد خبر: 142244
A

مشکل ممنوع الورودی دانشجویان دانشگاه تهران حل شد

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران از حل مشکل برخی دانشجویان برای ورود به این دانشکده خبر داد.

مشکل ممنوع الورودی دانشجویان دانشگاه تهران حل شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ غلامرضا جمشیدی‌ها رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در واکنش به خبر مربوط به ممنوع الورودی برخی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: این مسئله برای برخی از دانشجویان به وجود آمده بود، من با حراست در این زمینه صحبت کردم و خواستم که اجازه بدهند این دانشجویان وارد دانشکده شوند که این اتفاق افتاد.

جمشیدی‌ها در خصوص پیگیری مشکل این تعداد از دانشجویان برای ورود به دانشکده علوم اجتماعی گفت: در این رابطه صحبت‌هایی کرده‌ایم، اما هنوز به نتیجه کامل نرسیدم. آن چیزی که به دانشکده علوم اجتماعی ارسال شده را مقامات بالاتر از من فرستاده‌اند و حراست نیز به لحاظ قانونی زیرنظر رئیس دانشکده نیست. بحث‌هایی وجود دارد و گفته‌اند برخی دانشجویان اجازه ورود ندارند و حتما مسائلی وجود داشته است که من جزئیات پرونده‌هایشان را نمی‌دانم.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال دانشگاه اینطور تشخیص داده بود و من صحبت کردم و خواستم که اگر ممکن است به آن دانشجویان اجازه ورود بدهند که این اتفاق افتاد و مشکل این دانشجویان برای ورود حل شد.

استاد دانشگاه تهران در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا کلاس‌های دانشکده علوم اجتماعی در حال حاضر به طور کامل تشکیل می‌شود؟ اظهار کرد: بله، الان وضعیت خیلی خوب است و در همه مقاطع، کلاس‌ها تشکیل می‌شوند. در حال حاضر وضعیت در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خوب است.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر