کد خبر: 142323
A

ایده بسته بندی کیک خانگی برای فروش

جعبه های کرافت, به خاطر ویژگی هایی که دارند, به خوبی می توانند خانگی و دست ساز بودن کیک های شما را به مشتریان نشان بدهند. پس اگر دوست دارید که یک بسته بندی متفاوت داشته باشید,به سراغ جعبه کرافت بروید.

ایده بسته بندی کیک خانگی برای فروش

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ دستگاه بسته بندی خانگی پیروزپک سپاهان, یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی در زمینه packing یا جعبه بندی محصولات خانگی از جمله کیک است. کیک های خانگی، جزو محبوب‌ ترین خوراکی های موجود در بازار به شمار می روند که می توان آن ها را به شکل آنلاین هم خریداری کرد. بنابراین افرادی که فرصت نمی کنند برای خود کیک خانگی بپزند یا این توانایی را ندارند, می توانند به صورت آنلاین, این خوراکی خوشمزه را برای خودشان سفارش بدهند.

افرادی که به پخت و فروش کیک خانگی می پردازند,خوب می دانند که بسته بندی کردن آن ها چه کار مهم و البته سختی است. در نتیجه این اشخاص به دنبال ایده بسته بندی کیک خانگی برای فروش خود می گردند.

ایده بسته بندی کیک خانگی برای فروش با دستگاه بسته بندی خانگی

-1--

ما در این مقاله به بررسی چند ایده خاص برای دیزاین و packing کیک می پردازیم, البته شما می توانید از این روش ها برای نگه داری و بسته بندی انواع شیرینی و کوکی, شکلات یا کلوچه و غیره هم استفاده کنید.

چرا بسته بندی کردن کیک و محصولات خانگی بسیار مهم است؟

به طور کلی, بسته بندی کردن مواد غذایی توسط پیروزپک سپاهان از آلوده شدن آن ها جلوگیری می کند,البته باید به این نکته هم اشاره کرد که برای packing محصولات دست ساز,بهتر است از دستگاه بسته بندی خانگی  پیروزپک سپاهان استفاده کرد. این دستگاه به صورت کاملا بهداشتی کار بسته بندی مواد غذایی از جمله کیک را انجام می دهد. از طرفی حتماً لازم نیست که برای بسته بندی کردن کیک های خانگی , هزینه زیادی کنید و طراحی های خاصی مد نظر گرفت؛ همین که این کار را با علاقه‌ و عشق فراوان انجام بدهید, کافی است و مشتری ها را متوجه زحمات شما می کند.

نکته مهم دیگری که وجود دارد، این است که کسب و کارهای خانگی نمی‌ توانند با برند و کمپانی های بزرگ رقابت کنند, به همین دلیل هم باید به سراغ ترفندهایی بروند که آن ها را از این فروشگاه ها متمایز کند. اگر دقت کنید, خیلی از فروشگاه‌ های آنلاینی که در کشور وجود دارند, وقت زیادی را برای بسته بندی محصولات خود صرف نمی کنند. پس وقتی که محصولات خانگی را با عشق زیاد packing کنید، این خوراکی ها می‌ توانند جایگزین خوبی برای کیک های صنعتی باشند. از طرفی داشتن یک جعبه زیبا به جذاب تر و پرفروش تر شدن کیک خانگی کمک زیادی می کند.

معرفی دستگاه بسته بندی خانگی و قیمت آن

-2--

دستگاه های بسته بندی محصولات خانگی از جمله کیک و شیرینی با مکانیزم ساده ولی کاملا حرفه ای به کار packing این محصولات می پردازند. از طرفی این دستگاه در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. ماشین آلات بسته بندی کیک خانگی، نوعی دستگاه دوخت هستند که با سرعت, مکانیزم، قیمت و مواد مختلفی تولید می شوند. از طرفی نوع دوخت این دستگاه ها با یک دیگر متفاوت است و می توانند با ۴ روش زیر به بسته بندی محصولات خانگی بپردازند.

· به صورت دستی

· دوخت های ریلی افقی

·دوخت به شکل ریلی عمودی

· دوخت پدالی شکل

در دوخت ریلی سرعت بسته بندی از سایر دوخت ها بیشتر و بالاتر است, در نتیجه افراد می توانند به شکل خطی محصولات خود را بسته بندی کنند.

قیمت دستگاه بسته بندی پیروزپک سپاهان  با توجه به مدل آن ها مختلف است. حتی فروش این تجهیزات در نمونه های دست دوم هم انجام می گیرد ولی قیمت دستگاه بسته بندی نو بالاتر است. همچنین قیمت دستگاه بسته بندی به مرغوبیت, جنس مواد سازنده, فناوری ساخت و مکانیزم عملکردی آن ها بستگی دارد. شما عزیزان میتوانید برای خرید دستگاه بسته بندی خانگی پیروزپک سپاهان به سایت ما مراجعه کنیدو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

چند ایده جذاب برای بسته بندی کیک خانگی

-3--

راه های مختلفی برای بسته بندی کردن کیک خانگی وجود دارد و انتخاب کردن هر کدام از این موارد به علاقه و سلیقه شما بر می گردد اما به خاطر داشته باشید که از روش های بهداشتی برای بسته بندی کردن کیک های خود استفاده کنید.

در متن زیر,۳ مورد از پرطرفدارترین این روش ها آورده شده است.

· استفاده از کاغذ مومی

کاغذهای مومی انتخاب مناسبی برای بسته بندی کردن انواع کیک خانگی هستند. البته نباید کاغذهای مومی مخصوص بسته بندی را با کاغذهای روغنی اشتباه گرفت, زیرا این دو مورد تفاوت های زیادی با یک دیگر دارند. کاغذ مومی در اکثر موارد برای بسته بندی کردن محصولات خانگی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و با آن ها می ‌توان انواع کیک را packing کرد. به طور کلی, کیک هایی که به صورت مستطیلی, گرد و ساده هستند را می توان با این روش بسته بندی کرد اما این کاغذها مناسب کیک خانگی خامه ای نیستند.

· استفاده از جعبه مقوایی

جعبه های مقوایی یکی از کاربردی ترین و البته در دسترس ترین نوع بسته بندی محصولات خانگی است. داخل این جعبه ها با یک لایه ضد تعریق و نشتی پوشیده شده است. جعبه های مقوایی در رنگ های متفاوتی موجود هستند و می توان از مدل های دسته دار و طلق دار آن ها استفاده کرد.

·بسته بندی با جعبه کرافت

جعبه های کرافت, به خاطر ویژگی هایی که دارند, به خوبی می توانند خانگی و دست ساز بودن کیک های شما را به مشتریان نشان بدهند. پس اگر دوست دارید که یک بسته بندی متفاوت داشته باشید,به سراغ جعبه کرافت بروید.

دستگاه بسته بندی خانگی پیروزپک سپاهان

اکثر مردم خوردن کیک خانگی که با بهترین مواد پخته شده باشد را به شیرینی های قنادی ترجیح می‌ دهند. به همین خاطر هم کسب و کار پخت کیک خانگی به صورت ساده, تولد و غیره رونق بسیار زیادی پیدا کرده اما مهم ترین مرحله برای فروش کیک خانگی, بسته بندی کردن آن است. از آنجایی که این کار اهمیت زیادی دارد, بهتر است که از دستگاه بسته بندی خانگی برای packing استفاده کرد. برند پیروزپک با بهترین مواد اولیه و تکنولوژی سال به تولید انواع دستگاه های بسته بندی کیک خانگی می پردازد. شما می توانید هر سایز و مدلی که از این محصولات می خواهید توسط سایت https://pirouzpack.ir سفارش بدهید و در کوتاه ترین زمان ممکن,دستگاه خود را تحویل بگیرید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر