کد خبر: 142331
A

فدراسیون کشتی: اگر به همه نفرات ویزا ندهند، قطعا به جام جهانی نمی‌رویم

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: بین دبیر و سوریان دعوایی نبوده و پاره کردن استعفا نامه در فضای رفاقتی و خنده بود و به این معنی بود که ما باهم اومدیم و باهم می رویم

فدراسیون کشتی: اگر به همه نفرات ویزا ندهند، قطعا به جام جهانی نمی‌رویم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد جام جهانی کشتی در آمریکا گفت: اگر آمریکا به تمام افراد مد نظر ما ویزا ندهد ما تیم را اعزام نخواهیم کرد.

آمریکایی ها باید برای اعضای تیم احترام قائل شوند ، نه فقط برای ما بلکه برای همه ی تیم ها باید به همه نفرات ویزا بدهند.

مگر خود آمریکایی ها با تیم ناقص شرکت می کنند؟ بنابراین تیم ما هم باید با تمام قوا حضور پیدا کند.

امامی درباره اتفاقات رخ داده درباره مسابقات جهانی گفت: دبیر اعلام کرد که هرکسی مقصر باشد حتما مجازات خواهد شد.

از طرف فدراسیون جهانی به دلیل تخلف صورت گرفته از سوی خود ورزشکار ، محرومیتی طبق قانون جهانی برای غلامی وجود خواهد داشت. تصمیم گیری درباره این موضوع به جلسه مشترک بین کادر فنی و غلامی موکول شده است.

لازم به ذکر است سجاد غلامی کشتی گیر تیم امید ایران در مسابقات جهانی اسپانیا با تزریق سرم در محل برگزاری از طرف فدراسیون جهانی و ستاد مبارزه با دوپینگ از دور رقابتها کنار گذاشته شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره استعفای حمید سوریان گفت: بین دبیر و سوریان دعوایی نبوده و پاره کردن استعفا نامه در فضایی کاملا رفاقتی و خنده بود و به این معنی بود که ما باهم اومدیم و باهم می رویم.

کشتی ایران باید از تجربیات سوریان استفاده کند و او کشتی را هیچ گاه تنها نخواهد گذاشت.یک مقدار مشغله های سوریان کمتر شود ، منتظر بازگشت او هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر