کد خبر: 142385
A

رئیس کمیسیون قضایی مجلس: شعار «زن. زندگی. آزادی» بی‌خاصیت و بی‌مفهوم است

حجت الاسلام غضنفرآبادی گفت: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که اگر خدایی ناکرده خودمان بخواهیم آن را متزلزل کنیم ، باید بدانیم هیچ کس نمی تواند مثل خودمان کشورمان را بسازد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس: شعار «زن. زندگی. آزادی» بی‌خاصیت و بی‌مفهوم است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اغتشاشگرانی که هنوز متوجه دشمنی دشمنان نشده اند باید متوجه شوند که دشمن به کشور ضعیفی تعرض نمی کند ، بیان کرد: به عنوان مثال دشمن با برخی از کشورهای آفریقایی کاری ندارد بنابراین حتما توجه دشمن به کشوریست که قدرتمند و قوی هست به مانند جمهوری اسلامی ایران .

وی بیان کرد:اگر جمهوری اسلامی ایران اگر قدرتمند و قوی نبود و مسیر فعالیت های اقتصادیش روی ریل گذاری صحیحی قرار نگرفته بود، دشمن این قبیل اقدامات و اغتشاشات را انجام نمی داد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: در حال حاضر ما در جامعه ای زندگی می کنیم که اگر خدایی ناکرده خودمان بخواهیم آن را متزلزل کنیم ، باید بدانیم هیچ کس نمی تواند مثل خودمان کشورمان را بسازد.

وی با بیان اینکه ما شاهد جوامع جهانی بوده ایم، بیان کرد: به عنوان مثال آمریکایی ها در افغانستان حضور پیدا کردند و کشور ویران شده ای را به بار گذاشتند به طوری که این کشور نتواند تا دویست سال آینده به مانند ایران شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها و اروپایی ها به بهانه کمک، به عراق وارد شدند، بیان کرد: در نهایت آمریکایی ها عراق و لیبی را هم نابود کردند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها به هر جا وارد شدند، آنجا را نابود کردند، بیان کرد: آمریکایی ها درون کشورها درگیری ایجاد کردند و به اختلافات داخلی دامن زدند بنابراین اگر اتحاد در کشوری همچون عراق وجود دارد حول محور مرجعیت بوده است.

وی با بیان اینکه ما باید خودمان برخی از مسائل داخلی را رفع کنیم ، بیان کرد: بنابراین افرادی که دلشان برای کشور و فرزندانشان می سوزد باید از کشور مراقبت کنند. حداقل یک تحقیق کنند که چرا برخی از جریانات ضد انقلاب یک جا جمع شده اند و علیه ایران توطئه میکنند، آیا جمع شدن این گروه ها برای این است که مشکلات کشور ما حل شود ؟ حتما اگر این گروه ها می خواستند مشکلات کشور حل شود دیگر دست به این اقدامات نمی زدند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: هیچ کس بیشتر از ما دلسوز کشور ما نیست و جوانان هشیار باید از کشور حراست کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان به هیچ کس رحم نمی کنند بیان کرد: برخی نباید این طور فکر کنند که ما ایرانی خوب و بد داریم لذا ایرانی خوب و بد برای دشمن یک مفهوم دارد بنابراین دود این اغتشاشات حتما به چشم خودمان وارد خواهد شد.

وی با اشاره به ترور مردم در شاه چراغ شیراز بیان کرد:این موارد خیلی نگران کننده است و ممکن است از این اتفاقات بیشتر تکرار شود . همچنین انسان نباید از شعارهای بی خاصیت و بی مفهوم و بدون پشتوانه حمایت کند. یعنی چه که برخی این شعار بی مفهوم «زن. زندگی. آزادی» را در دهان مردم انداخته اند.

غضنفرآبادی تاکیدکرد : این شعار هیچ خاصیت و مفهومی ندارد و انسان نباید ندانسته و بدون آگاهی این شعار را تکرار کند. نباید با دست خودمان جلوی پیشرفت کشور را بگیریم.

منبع: افکار نیوز

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر