کد خبر: 142452
A

انتقاد اکبر فلاح از عملکرد تیم ملی کشتی: مسئولین ضعف‌ها را گردن بگیرند

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین گفت: نمی‌شود که هر جا قهرمانی و جشن بود به پای رئیس فدراسیون نوشته شود و هر جا ضعف و آبروریزی شد ورزشکار را مقصر بخوانیم. مسئولین فدراسیون به جای فرار باید پاسخگو باشند.

انتقاد اکبر فلاح از عملکرد تیم ملی کشتی: مسئولین ضعف‌ها را گردن بگیرند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اکبر فلاح، قهرمان پیشین کشتی آزاد جهان با انتقاد از عملکرد تیم ملی کشتی امید در رقابت‌های قهرمانی جهان اسپانیا اظهار داشت: نایب قهرمانی برای تیم‌ ملی ایران نتیجه خوبی نیست و شایستگی قهرمانی را داشتیم که متاسفانه فرصت سوزی باعث شد این سکو را از دست بدهیم. از نظر تعداد مدال ما مدال های خوبی کسب کردیم ولی باید پذیرفت در رویدادی که تیم روسیه حضور ندارد شانس مسلم قهرمانی با تیم های ایران است و فرقی هم ندارد در چه رده سنی باشیم. کشتی ما این پتانسیل این را دارد که در غیاب روسیه قهرمانی را به دست بیاورد.

وی با اشاره به اخراج سجاد غلامی نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران از رقابت‌های امیدهای جهان گفت: مشکل تیم ملی ایران در این مسابقات صرفا عدم نتیجه گیری مطلوب نبود. متاسفانه این تیم حواشی هم کم نداشته که باید فدراسیون پاسخگو باشد. چطور می شود علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون صرفا برای گرفتن جشن در مسابقات حاضر باشد ولی در این زمینه و حواشی‌ها پاسخ روشنی ندهد؟

این مربی سازنده کشتی در ادامه در پاسخ به این سوال که مقصر اصلی در پرونده سجاد غلامی چه کسی است؟ توضیح داد: اگر منطقی بخواهیم قضاوت کنیم باید برای تک‌تک عوامل سهم 20 درصدی را در نظر بگیریم. خود کشتی‌گیر بهتر از هر کسی می‌داند که تزریق سرم و یا هرچیز دیگر آنهم در رختکن مسابقات یعنی دوپینگ. از پزشک تیم متعجب هستیم که چرا او چنین کاری را انجام داده است و پزشک دقیقا با تیم می‌رود که مراقب سلامت ورزشکار و موارد این چنینی باشد نه اینکه در رختکن تزریقات انجام دهد. آن سرمربی و مدیر تیم که مدام در سالن پرسه می زنند باید مراقبت کنند که گویا نکردند و حالا شاهد چنین اتفاقی هستیم.

وی تاکید کرد: به هر حال در این زمینه باید همه پاسخگو باشند و صرفا ورزشکار را مقصر بدانیم درست نیست. نمی‌شود که هر جا قهرمانی و جشن بود به پای رئیس فدراسیون نوشته شود و هر جا ضعف و آبروریزی شد ورزشکار را مقصر بخوانیم. مسئولین فدراسیون به جای فرار باید پاسخگو باشند و ضعف‌های خود را گردن بگیرند.

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان درباره مسابقات لیگ و کیفیت این رقابت‌ها گفت: واقعیت این است که خیلی پیگیر لیگ نیستم ولی آنچه که شاهدش هستیم تنور مسابقات هنوز گرم نشده و رقابت ها شور و هیجان ندارد.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر