کد خبر: 142502
A

استاد حوزه علمیه: شاهد فتنه بدی هستیم/ باید با بیانیه‌نویسان برخورد جدی شود

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی می‌گوید: وقتی جامعه در اثر شبهات تیره و تار شود و پاسخگویی برای این شبهات نباشد فتنه بوجود می آید و اگر این فتنه مدیریت نشود به اغتشاش تبدیل می شود.

استاد حوزه علمیه: شاهد فتنه بدی هستیم/ باید با بیانیه‌نویسان برخورد جدی شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان، مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) امشب در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای نزدیک به حوزه نوشت؛ حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی از سخنرانان مذهبی نیز در ادامه این مراسم طی سخنانی گفت: همه ما پیوسته و مستمر به موعظه و پند در زندگی نیاز داریم.

وی افزود: باید انسان بنشیند و موعظه بشنود. ما نباید خودمان را بالاتر از بقیه بدانیم. باید انسان از نکات اخلاقی دیگران بهره بگیرد و همه ما نیاز به تذکر داریم.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی گفت: در مسیر دین باید ثابت قدم بمانیم. جوانان باید از دوران جوانی به نماز شب اهمیت بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: ما در این ایام شاهد فتنه بدی بودیم. البته همیشه فتنه بد نیست، فتنه یعنی کنار زدن ناخالصی ها. پس می توان گفت فتنه نعمتی است.

خبرگزاری رسا در ادامه نوشت؛ حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی یادآور شد: وقتی جامعه در اثر شبهات تیره و تار شود و پاسخگویی برای این شبهات نباشد فتنه بوجود می آید و اگر این فتنه مدیریت نشود به اغتشاش تبدیل می شود.

این سخنران مذهبی افزود: رسانه های بیگانه شبهه را در جامعه ما انتقال دادند و یک عده بدون اینکه علمش را داشته باشند و بدون اینکه حوزه کاری آنها باشد اظهارنظرهایی کردند که درست نبود. اینها حرف هایی می زنند که علمش را ندارند، بعد هم با نهایت پررویی تمام می گویند خفقان است و آزادی بیان نداریم! اصلا چیزی بوده که بخواهند بگویند و نگفته اند؟

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی اظهار داشت: باید با اینها که بیانیه می دهند و دروغ می گویند و باعث فتنه می شوند، برخورد جدی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر