کد خبر: 142627
A

امام جمعه سنندج: مردم نظام را دوست دارند

ماموستا فایق امام جمعه سنندج گفت: ملت کشور و نظام را دوست دارند، اما از ناعدالتی‌ها و وعده‌های انجام نشده نگران هستند و اگر شرایط رفاهی و معیشتی مردم بهبود یابد خودشان با تمام توان از امنیت کشور دفاع می کنند و به هیچ دشمنی اجازه تعدی نخواهند داد.

امام جمعه سنندج: مردم نظام را دوست دارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  ماموستا فایق رستمی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: هیچگاه مردم ایران دنبال ناامنی کشور نبوده و نیستند چرا که خوب می‌دانند دشمن دلسوز آنان نبوده و نخواهد بود.

وی تصریح کرد: دولت باید هرآنچه در توان دارد را در راستای خدمت به مردم بکار بگیرده و جلوی فساد و ناعدالتی را بگیرد.

امام جمعه سنندج اذعان داشت: دین اسلام بر عدالت اجتماعی و مقابله با فساد و ظلم تاکید دارد و از دیدگاه قرآن هم مسوول و مسوولیت‌ها از ارزش بسیار والایی برخوردارند و بزرگان دین در این باره بسیار سخن گفته‌اند.

وی افزود: رفع مشکلات اقتصادی و تامین معیشت مردم در کشوری که به لحاظ منابع خدادادی در دنیا بی‌نظیر است، امکان‌پذیر است و باید این امر اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: مردم خواهان عدالت، پایین آمدن تورم و ایجاد اشتغال برای جوانان هستند و در ایران با این میزان ثروت، افراد تهیدست و نیازمند نباید وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: ملت کشور و نظام را دوست دارند، اما از ناعدالتی‌ها و وعده‌های انجام نشده نگران هستند و اگر شرایط رفاهی و معیشتی مردم بهبود یابد خودشان با تمام توان از امنیت کشور دفاع می کنند و به هیچ دشمنی اجازه تعدی نخواهند داد.

ماموستا رستمی اذعان کرد: آنچه دشمنان برای کشورهای اسلامی می خواهند نابودی مسلمانان و غارت ثروت‌های ممالک اسلامی است.

وی شایسته‌سالاری را مهم‌ترین اصل در جوامع اسلامی دانست و گفت: خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات جامعه مصداق واقعی شایسته‌سالاری است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان تحصیلکرده بیکار در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست لذا برای اشتغالزایی این افراد باید چاره‌اندیشی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر