کد خبر: 142725
A

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: آمریکا برای فتنه ۱۴۰۱ پول های زیادی خرج کرد اما شکست خورده

محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: مدعیان حقوق بشر هزاران مرتبه دروغ های خود را در اینترنت تکرار می کنند اما اعلام نام آرشام برادر آرتین را ممنوع می کنند. معتقدم آرتین یک نام ماندگار در تاریخ ما خواهد بود که نام او، اسم رمز شکست فتنه آمریکا در 1401 است. مظلومیت آرتین بر ملت ایران و ملت های جهان مشخص و معلوم شد آن اسم رمز مهسا که ضدانقلاب به بهانه آشوب گری تکرار می کند واقعیت نداشته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: آمریکا برای  فتنه ۱۴۰۱ پول های زیادی خرج کرد اما شکست خورده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در تحلیلی به اعتراضات اخیر در ایران پرداخت و با اشاره به سخنان اخیر رهبری به مناسبت 13 آبان به «نامه نیوز» گفت: مقام معظم رهبری به نام آرتین -کودکی که پدر، مادر و برادرش را در حرم مقدس احمدبن موسی از دست داد-اشاره کردند و فرمودند «این پسربچه که در این جنایت پدر و مادرش را از دست داد و دچار چنین غم بزرگی شد، چه گناهی کرده بود؟ چرا مدعیان حقوق بشر حادثه شیراز را محکوم نکردند.»

وی افزود: مدعیان حقوق بشر هزاران مرتبه دروغ های خود را در اینترنت تکرار می کنند اما اعلام نام آرشام برادر آرتین را ممنوع می کنند. معتقدم آرتین یک نام ماندگار در تاریخ ما خواهد بود که نام او، اسم رمز شکست فتنه آمریکا در 1401 است. مظلومیت آرتین بر ملت ایران و ملت های جهان مشخص و معلوم شد آن اسم رمز مهسا که ضدانقلاب به بهانه آشوب گری تکرار می کند واقعیت نداشته است.

این عضو حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: واقعیت جنایتی که داعش به نمایندگی از آشوبگران و فتنه گران در حرم حضرت احمدبن موسی در شیراز انجام دادند، در حقیقت ماهیت کثیف کسانی را که پشت سر این آشوب ها هستند برملا کرد.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز 13 آبان ادامه داد: 13 آبان روزی تاریخی و تجربه اندوز و تجربه آموز برای ملت ما است. در این روز 3 حادثه بزرگ تاریخی تبعید حضرت امام، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد. هر سه این حوادث یک مثلث آگاهی را در تاریخ ایران تشکیل داد که ملت ما همواره در حافظه تاریخی خود این مثلث آگاهی را خواهد داشت.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به  پشت پرده دروغ تاریخی آمریکا یادآور شد: آمریکا یک دروغ تاریخی را همواره مطرح کردند و گفتند «ما از زمانی با ملت ایران دشمنی کردند که ملت ایران رفتند سفارت ما را در تهران تسخیر کردند.» دشمنی آمریکا با ملت ایران سابقه دارد. کودتای 28 مرداد و کشتارهای مردم در سال 56 و 57 رژیم شاه همه با به پشتوانه آمریکا انجام شد. بعد از پیروزی انقلاب و قبل از تسخیر لانه جاسوسی نیز آمریکا به شاه پناه داد و در ایران تلاش کرد جنگ داخلی راه بیاندازد.

وی افزود: آمریکایی ها قبل از حادثه تسخیر لانه جاسوسی با ما دشمنی می کردند، این دشمنی ادامه دارد و آخرین دشمنی شان همین فتنه 1401 است که برای آن سازماندهی و شبکه سازی انجام داد و پول خرج کرد اما به لطف آگاهی های ملت ایران این توطئه هم خنثی شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر