کد خبر: 142742
A

با تابلو نئون تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید

هر فرد برای معرفی شغل و خدمات خود به یک تابلوسازی حرفه‌ای نیاز دارند که با در نظر گرفتن نوع کار و خدمات بتواند بیشترین اثرگذاری را روی متقاضیان داشته باشد. به این دلیل است که تابلو سازی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است چون ، تابلوی هر فروشگاهی نخستین چیزی است که به چشم می آید و بر اساس آن تبلیغات های تابلو میباشد که ذهنیت مشتری در ابتدا نسبت به محصول شما مشتری شکل میگیرد و هر قدر که تابلو بزرگ تر و شکیل تر باشد ، جلوه بهتری دارد و میتواند باعث رونق کسب و کار شما شود.

با تابلو نئون تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ قبل از هر چیزی بهتر است تعریفی از تابلو نئون  داشته باشیم. تابلو های نئونی یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی میباشد که بسیار مناسب کار در شب میباشد چون بسیار براق و روشن است. میتوان گفت از تابلو ی نئونی سال های طولانی است که به عنوان تابلوی دید درشب استفاده میشده  و امروزه هم طرفداران زیادی دارد.

20221105_153623

ویژگی های ساختاری تابلو نئون

  • تشکیل شده از لوله های شیشه ای.
  • قطر هرلوله بین 10 تا 18 میلی متر.
  • در طول های مختلف و دلخواه مشتری.
  • ولتاژی در حدود ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ ولت برای روشن کردن یک متر از لوله ی نئونی. (هر هفت متر لوله حدود ده هزار ولت مصرف برق)

کاربرد تابلو نئون در خانه

مناسب برای اتاق نشیمن در زمان دور همی های دوستانه

آویزان کردن از اتاق کودک به عنوان چراغ خواب

به عنوان تزئین برای قفسه یا دیوار

زیباسازی جو خانه بانور ملایم و جذاب در موارد زیر:

  • نورپردازی سقف:

مناسب استفاده در سقف های سطوح مختلف یا سازه های سقف.

  • روشنایی کف:

به عنوان نور مخفی

تابلوسازی

در جامعه رقابتی امروز، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها مجبور کرده است که برای تبلیغات و ارائه خدمات خود راههای متنوعی را امتحان کنند که یکی از راههای موثر تبلیغات و جذب مشتری نیز تابلوسازی و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است.

20221105_153632

هر فرد برای معرفی شغل و خدمات خود به یک تابلوسازی حرفه‌ای نیاز دارند که با در نظر گرفتن نوع کار و خدمات بتواند بیشترین اثرگذاری را روی متقاضیان داشته باشد. به این دلیل است که تابلو سازی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است چون ، تابلوی هر فروشگاهی نخستین چیزی است که به چشم می آید و بر اساس آن تبلیغات های تابلو میباشد که ذهنیت مشتری در ابتدا نسبت به محصول شما مشتری شکل میگیرد و هر قدر که تابلو بزرگ تر و شکیل تر باشد ، جلوه بهتری دارد و میتواند باعث رونق کسب و کار شما شود. 

 

علت اهمیت رنگ در تابلو های تبلیغاتی

ممکن است برخی این سوال را بپرسند که چطور ممکن است رنگ تا این حد بر تبلیغات تابلو خیابان تاثیرگذار باشد؟ ولی جالب است بدانید از لحاظ روانشناختی رنگ تاثیر بسزایی در جلب توجه مشتری دارد که باعث میشود مشتری راغب شود به آن بیزینس یا تجارت سری بزند. در ادامه به برخی دلایل اهمیت رنگ در صنعت تابلو سازی و تابلو تبلیغاتی مانند: تابلو چلنیوم(چنلیوم)، تابلو روان، لایت باکس ها و سایر تابلو های تبلیغاتی میپردازیم. 

20221105_153636

انتخاب رنگ متناسب با موقعیت مکانی

اینکه شما ترجیح میدهید تابلو در چه مکانی قرار بگیرد در انتخاب رنگ تاثیر گذار است. انتخاب تابلو رنگی تبلیغاتی بی شک در جهت افزایش بازدهی است بنابراین رنگ انتخابی باید با تجارت و نوع عرضه ی شما هم راستا باشد تا باعث جلب توجه مشتری گردد

انتخاب رنگ هم جهت با نوع بیزینس

شاید در ظاهر اینطور به نظر نیاید ولی انتخاب رنگ تابلوی تبلیغاتی متناسب با نوع بیزینس میتواند تاثیر بسزایی در جلب مشتری داشته باشد پس بهتر است طیف رنگی انتخابی شما متناسب با رنگ لوگو یا ساز و کار تجارت شما باشد. این کار علاوه بر اینکه میتواند باعث جلب توجه مشتری شود روحیه ی نظم و هماهنگی بینی کارکنان را نیز بالا میبرد. پس انتخاب رنگ تابلوی رنگی تبلیغاتی نقش بسیار مهمی میتواند در پیشرفت تجارت داشته باشد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر