کد خبر: 14284
A

عارف: اصلاح‌طلبان همیشه با رهبری ارتباط داشته‌اند

رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: اصلاح‌طلبان همیشه با مقام معظم رهبری ارتباط داشته‌اند. ایشان رهبر و پدر همه جریانات داخل نظام هستند و ما هم با همین نگاه با ایشان در ارتباط بوده‌ایم.

عارف: اصلاح‌طلبان همیشه با رهبری ارتباط داشته‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا عارف در حاشیه راه پیمایی روز ۲۲ بهمن در مقابل دانشگاه شریف و در جمع خبرنگار در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره ضرورت وحدت در برابر اتهام زنی‌های جدید مقامات امریکایی گفت؟ اتهام زنی امریکا حرف و عمل جدیدی نیست. مردم ما در طول سال‌های پس از انقلاب به این موضوع عادت کردند و هر وقت اراجیفی از سوی مقامات امریکا شنیده‌اند، منجسم‌تر شده‌اند.

او افزود: راه پیمایی امروز نشان داد مردم هیچ اعتنایی به این حرف‌ها ندارند و راه خودشان را که راه امام و انقلاب است، طی می‌کنند.

رییس فراکسیون امید در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا، درباره ضرورت رسیدگی به طرح آشتی ملی که از سوی سید محمد خاتمی مطرح شده است؟ اظهار داشت: در رابطه با جریانات سیاسی داخل نظام، بحثی که ما در سالهای اخیر مطرح کردیم، همبستگی و همدلی است. ضرورت دارد که این بحث به صورت جدی دنبال شود. آقای خاتمی این بحث را تحت عنوان آشتی ملی مطرح کردند و ما هم آن را تحت عنوان گفتگوی ملی مطرح کردیم که از پارلمان شروع شده است.

عارف ادامه داد: امیدواریم این مساله با استقبال جریانات سیاسی داخل نظام روبرو شود و ان شا الله این مسیر را با توجه به انسجام و وحدت طی خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال ایلنا مبنی بر اینکه چه رایزنی هایی برای پیشبرد طرح آشتی ملی یا همان گفتگوی ملی در سطوح مختلف نظام شده است؟ تصریح کرد: ما به طور طبیعی ارتباط هایمان با جریان های اصلی نظام خوب بوده است. ارتباطات شخصی خوبی داشته ایم و گفتگوهایی را انجام می داده ایم.

نماینده تهران تاکید کرد: از سال ۹۲ به بعد این گفتگوها بیشتر شده است و می خواهیم به آن تسریع بدهیم.

عارف در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود جریان اصلاح‌طلب نامه‌ای به رهبری نوشته‌اند، آیا این مساله را تایید می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: من اطلاعی از این مساله ندارم.

او در پاسخ به این سوال که همیشه انتقادی مطرح است که اصلاح‌طلبان ارتباطات اندکی با رهبری داشته‌اند و پس از فوت آیت الله هاشمی این مساله پر رنگ تر شده است؟ ابراز داشت: اصلاح طلبان همیشه با مقام معظم رهبری ارتباط داشته‌اند. ایشان رهبر و پدر همه جریانات داخل نظام هستند و ما هم با همین نگاه با ایشان در ارتباط بوده ایم.

رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در پاسخ به این سوال که گزینه اصلاح طلب برای انتخابات ریاست جمهوری کیست؟ بیان کرد: ما بحث های جدی داشته ایم. امیدواریم ظرف یکی دو هفته آینده راهبردمان را برای انتخابات آتی به ویژه انتخابات ریاست جمهوری مشخص کنیم.

او در پاسخ به این سوال آیا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شوید؟ یادآور شد: از کاندیدای واحد حمایت می کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر