کد خبر: 142894
A

از کجا آبجکت سه بعدی اتوکد دانلود کنیم؟

ممکن است شما در حال حاضر با نرم افزار اتوکد کار کنید، ولی آیا تا به حال به این فکر کردید که یک بار برای همیشه آموزش اصولی نرم افزار اتوکد رو ببینید و به صورت حرفه ای با اتوکد کار کنید؟ ما به شدت به شما توصیه می کنیم که با مراجعه به صفحه پکیج آموزش اتوکد معمار گلد مشخصات دوره را ببینید و در صورتی که احساس نیاز کنید که بایتسی مجددا اتوکد رو یاد بگیرید کافیه با پشتیبانان آن وبسایت تماس برقرار کنید ( www.memargold.ir ) تا به شما مشاوره دهند و به یک نتیجه معقول برسید.

از کجا آبجکت سه بعدی اتوکد دانلود کنیم؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اتوکد پر کاربردترین نرم افزار مهندسی جهان است! بنابراین اگر شما مهندس هستید و یا هنوز تو راهید (دانشجو) به شدت نیاز به این دارید که اتوکد بلد باشید. ولی روی صحبت ما در این مطلب با کسانی هست که اتوکد سه بعدی کار می کنند. این دسته از مهندسین اتوکد 2 بعدی رو پشت سر گذاشتن و اکنون یک 3d کار هستند. و الان هم به این دلیل اینجا هستی که آبجکت سه بعدی اتوکد نیاز دارید. پس جای خیلی درستی اومدید. ما می خواهیم بزرگترین پکیج آبجکت سه بعدی Autocad رو به شما معرفی کنیم تا بتونید دانلود کنید.

-01

قدرت سه بعدی اتوکد

همه ما از اقتدار نرم افزار اتوکد در بخش دو بعدی آگاهیم و همونطور که قبلا گفته شد اتوکد پر مخاطب ترین نرم افزار مهندسی هست که دلیلش همین قدرتمندی اون هست. خب بایستی بدونید که اتوکد در قسمت سه بعدی هم سنگ تموم گذاشته و از قدرت بالایی برای مدل کردن اجسام سه بعدی برخوردار هست. چه صنعتی و چه معماری و شهرسازی تفاوت خاصی نداره؛ شما می تونید هر چه بخواهید مدل کنید.

دانلود ابجکت سه بعدی اتوکد

اکنون که به قدرت 3D نرم افزار اتوکد پی بردیم، دیگر شکی نداریم که یک پکیج آبجکت سه بعدی می توانیم هر آنچه بخواهیم را مدلسازی کنیم و توسط آبجکت ها مدل هایمان را مبلمان کنیم. شما می توانید با مراجعه به مطلب: آبجکت سه بعدی اتوکد ، مشخصات و جزئیات این آبجکت ها را مشاهده کنید و در پایان اقدام به تهیه و دانلود نمایید.

چه مدل هایی در پکیج بالا وجود دارد؟

در زیر می توانید برخی از مدل هایی که در پکیج بالا برای شما قرار داده ایم را مشاهده کنید:

-02

توصیه می کنیم سایر موارد رو با مراجعه به همان آدرس در پاراگراف بالا مشاهده فرمایید.

آموزش اتوکد

ممکن است شما در حال حاضر با نرم افزار اتوکد کار کنید، ولی آیا تا به حال به این فکر کردید که یک بار برای همیشه آموزش اصولی نرم افزار اتوکد رو ببینید و به صورت حرفه ای با اتوکد کار کنید؟ ما به شدت به شما توصیه می کنیم که با مراجعه به صفحه پکیج آموزش اتوکد معمار گلد مشخصات دوره را ببینید و در صورتی که احساس نیاز کنید که بایتسی مجددا اتوکد رو یاد بگیرید کافیه با پشتیبانان آن وبسایت تماس برقرار کنید ( www.memargold.ir )  تا به شما مشاوره دهند و به یک نتیجه معقول برسید.

اتوکد یا رویت و یا راینو؟ مسئله این است

بسیار از دوستان و دنبال کنندگان همیشه از ما می پرسند که اتوکد یاد بگیرند یا رویت؟ و اخیرا نرم افزار راینو هم جز پرسش های این دسته از دوستان آمده است. در پاسخ به این سوال بایستی به شما بگوییم که هر کدام از این نرم افزارها در جای خود کاربردی منحصر به فرد دارند؛ برای مثال: اتوکد یک نرم افزار جامع است که هم برای رشته های صنعتی و هم برای رشته معماری و عمران و شهرسازی و..بکار می رود. بنابراین دامنه کاربرد آن بسیاز گسترده هست. ولی در مقابل نرم افزار رویت رو داریم که ضمن این که بسیار قدرتمند هست ولی دامنه محدود تری داره و به صورت تخصصی تری مورد استفاده قرار می گیرد.

و در اخر بایستی به شما بگوییم که برای کار کردن به صورت دو بعدی و سه بعدی بایستی نرم افزارهای زیادی را یاد بگیرید تا بتوانید درک سه بعدی بهتری پیدا کنید. در این میان ما همیشه توصیه می کنیم از سه بعدی نرم افزار اتوکد شروع کنید و دقیقا برای همین مورد هم ما یک پکیج آبجکت سه بعدی اتوکد را در اختیار شما قرار داده ایم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر