کد خبر: 143010
A

قالیباف: دشمن به دنبال تجزیه ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید به این که هرگونه وحدت‌شکنی آب ریختن به آسیاب دشمن است گفت: دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند و ما امروز باید در مسیر حفظ و تقویت وحدت گام برداریم.

قالیباف: دشمن به دنبال تجزیه ایران است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و پس از تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر تاکید کرد: برادران و خواهران و آقای نقدعلی از همه شما تقاضا می‌کنم که به این موضوع توجه داشته باشید که اساس پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار نظام اسلامی و تقویت روحیه استبدادستیزی و آزادگی در کشور در گروی وحدت است. وحدت در بخش‌های قومیتی، مذهبی و ادیانی حائز اهمیت و نماد آن در این مجلس روشن است که همه ادیان و اقوام و مذاهب اینجا دورهم هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: طبیعتا هرگونه وحدت‌شکنی آب ریختن به آسیاب دشمن است. اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید همیشه بلوچ‌ها مدافع ایران و استقلال ایران و در خط مقدم مبارزه با استعمار و استکبار بوده اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دشمن به دنبال تجزیه ایران است، اعمال دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی عکس العملی در مقابل حرکت‌های انقلاب است، ما باید وحدت را در کشور حفظ کنیم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر