کد خبر: 143150
A

برد در شب سرد آزادی/ تیم ملی با یک تلفات نیکاراگوئه را شکست داد

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری که بخش عمده‌ای از بازیکنان اصلی‌اش را به همراه نداشت برابر تیم ملی نیکاراگوئه به برتری رسید تا کی‌روش ارزیابی کاملی از شاگردانش داشته باشد.

برد در شب سرد آزادی/ تیم ملی با یک تلفات نیکاراگوئه را شکست داد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می کند، شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم ملی نیکاراگوئه رفت که این بازی یک بر صفر به سوی شاگردان کی روش به پایان رسید. مهدی ترابی (۱۵) برای ایران گل زد.

تیم ملی ایران در این دیدار با علیرضا بیرانوند(۶۳ سیدحسین حسینی)، سید آریا برزگر(۷۸ علی صادقی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی(۷۸ سامان تورانیان)، میلاد سرلک(۶۳ مهدی هاشمی نژاد)، ابوالفضل جلالی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، امید نورافکن(۶۳ امید ابراهیمی(۶۵ شجاع خلیل زاده) و روزبه چشمی به میدان رفت.

کی روش در شرایطی تیمش را در این دیدار به میدان فرستاد که لژیونرها را در اختیار نداشت و به همین خاطر ترکیبی متفاوت را به میدان فرستاد و تلفیقی از بازیکنان باتجربه تیم ملی و جوانان را که در داخل کشور بازی می کردند مورد ارزیابی قرار داد.

در نیمه اول هر چند ملی پوشان کشورمان فرصت های مناسبی داشتند و بخش عمده زمان بازی را از آن خود کرده بودند اما نتوانستند بیشتر از یک گل بزنند که آنها هم روی تعلل بازیکنان خط دفاعی نیکاراگوئه به دست آمد و مهدی ترابی با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

در نیمه دوم اما شرایط متفاوت شد و کی روش سعی کرد از بازیکنان دیگری هم برای محک زدن در این دیدار استفاده کند. یکی از بازیکنانی که در نیمه دوم به میدان آمد و نسبت به سایرین از سن بالاترین برخوردار بود، امید ابراهیمی مرد تاثیرگذار جام جهانی قبل بود که یک دقیقه پس از حضورش در زمین دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون رفت تا وضعیت او برای حضور در جام جهانی مبهم شود.

نیکاراگوئه هر چند در این دیدار یکی دو موقعیت خوب روی دروازه ایران ایجاد کرد اما حریفی نبود که ملی پوشان کشورمان را تحت فشار قرار دهد. به همین خاطر کی روش از این بازی به عنوان دیداری برای ارزیابی و محک زدن بازیکنان جوان استفاده کرد تا بتواند بهترین های آنها را در فهرست ۲۶ نفره نهایی حضور در جام جهانی قرار دهد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر