کد خبر: 14320
A

تویسرکانی: مقصد اصلی ایرانیان حاکمیت اسلام بر جهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که «مقصد ایرانیان حاکمیت اسلام بر همه جهان است» گفت: از ایران شروع کردیم و تازمانی‌که اسلام در تمام دنیا حاکمیت پیدا نکند، انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت.

تویسرکانی: مقصد اصلی ایرانیان حاکمیت اسلام بر جهان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در سخنرانی پایانی راهپیمایی 22 بهمن شهر اردبیل با بیان این‌که «انقلاب ما انقلاب اسلامی و قرآنی بوده است»، ادامه داد: چالش ما با آمریکا نیز بر سر ولایت و حاکمیت خداست.

وی با بیان این‌که «طبق آیات الهی هیچ کافری بر مسلمانی حق ولایت ندارد»، افزود: انقلاب اسلامی ایران بر این دلیل انجام شد تا از زیر بار استبداد و استکبار بیرون بیاییم و این پیروزی نصیبمان شد و ایرانیان به استقلال و آزادی رسیدند.

وی با بیان این‌که «باید مقتدرانه به راه نورانی و قرآنی خود ادامه دهیم»، تصریح کرد: اقتدار ملت ایران امروز مورد هدف آمریکا قرار گرفته است که در این زمینه باید هوشیاری کامل داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین هم‌چنین با بیان این‌که « ولایت خدا، تقوا، خداپرستی، معنویت، یکتاپرستی اولین عامل اقتدار ایران اسلامی است»، گفت: در این راستا افرادی که ایران، انقلاب و امام زمان(عج) را دوست دارند باید از اختلافات پرهیز کرده و وحدت داشته باشند.

وی  انسجام ملی، همدلی، توان نظامی و امنیتی و دفاعی را از دیگر عوامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: موضوع هسته‌ای دامی برای توان موشکی بود تا با اجرای برجام 1و2و3 اقتدار ملت را از بین ببرند، ولی تدبیر و هوشمندی مقام معظم رهبری این توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فقر و بیکاری را نیز از دیگر عوامل مهم اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن وقتی از مسیرهای مختلف برای شکست ملت ایران ناامید می‌شود، به سمت تحریم‌های اقتصادی روی می‌آورد که راه مقابله با آن صرفاً اقتصاد مقاومتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر این‌که «دولت و ملت باید خرید و مصرف کالاهای خارجی را بر خود حرام کنند»، افزود: تحریم کالاهای خارجی مهمترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی است؛ چراکه این کار موجب اشتغال، از بین رفتن فقر و بیکاری شده و کشور را در عرصه اقتصادی در مقابل تحریم‌ها مقاوم می‌کند.

وی با بیان این‌که «مقصد ایرانیان حاکمیت اسلام بر همه جهان است»، افزود: از ایران شروع کردیم و تا زمانی‌که اسلام در تمام دنیا حاکمیت پیدا نکند، انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت. انقلاب اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه آغاز و پیروز شد و با رهبری و هدایت ولایت فقیه زمان استمرار پیدا کرد و به ظهور امام زمان(عج) ختم خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر