کد خبر: 143327
A

یک مقام قضایی: «هستی حسین پناهی» از سرویس مدرسه بیرون پریده است

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار اخبار کذب و دروغ برای دعوت از مردم برای تجمع و اغتشاش، درصدد ایجاد ناامنی در جامعه هستند و در جدیدترین مورد خبرسازی خود در استان کردستان مدعی شدند دختر دهگلانی توسط مأمورین مجروح شده و به کما رفته است.

یک مقام قضایی: «هستی حسین پناهی» از سرویس مدرسه بیرون پریده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند. طی روزهای اخیر بود که برخی حساب‌های کاربری فعال در زمینه کشته‌سازی در شبکه‌های اجتماعی و همچنین رسانه‌های دروغ پراکن در همین زمینه خبری را با عنوان «به کما رفتن یک دختر ۱۶ ساله دهگلانی با ضربات باتوم مأمورین» منتشر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در همین مورد گفت: رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار اخبار کذب و دروغ برای دعوت از مردم برای تجمع و اغتشاش، درصدد ایجاد ناامنی در جامعه هستند و در جدیدترین مورد خبرسازی خود در استان کردستان مدعی شدند دختر دهگلانی توسط مأمورین مجروح شده و به کما رفته است.

وی تصریح کرد: در پی انتشار این ادعا در فضای مجازی موضوع در دستور کار اولویت دار دادگستری استان قرار گرفت و طبق تحقیقات مشخص شد خانم هستی حسین پناهی ۱۶ ساله و اهل روستای قوری چیا از توابع دهگلان استان کردستان است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در تشریح اتفاق صورت گرفته برای هستی حسین پناهی گفت: دانش آموز مورد اشاره روز چهارشنبه مورخ هجدهم آبان‌ماه از دبیرستان محل تحصیل خود در دهگلان به قصد عزیمت به منزل در روستای قوری چیا سوار مینی بوس سرویس مدرسه خاتم الانبیا دهگلان شده و در مسیر برگشت به منزل، با وجود ممانعت همکلاسی‌‎ها، این فرد خودش را از مینی بوس به پایین پرت می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی با اعلام اینکه هم اکنون حال عمومی این دختر دهگلانی مساعد گزارش شده است، افزود: در بیمارستان کوثر سنندج اقدامات درمانی لازم روی خانم حسین پناهی انجام شده است.

وی افزود: در همین مورد پرونده‌ای در دادگستری استان کردستان تشکیل شده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر