کد خبر: 143492
A

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی می‌رود و به احتمال زیاد مهرداد بذرپاش به جای او به مجلس معرفی می‌شود.

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی می‌شود؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی می‌رود و به احتمال زیاد مهرداد بذرپاش به جای او به مجلس معرفی می‌شود.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

رستم قاسمی استعفا داد؟

بذرپاش هنوز گزینه نهایی انتصاب در این سمت نیست اما گفته می‌شود یکی از محتمل‌ترین افراد برای نشستن روی صندلی وزارت راه و شهرسازی است.

همچنین بر اساس شنیده‌ها، در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.

در روزهای اخیر فشارها برای استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی در رسانه‌های اصولگرا زیاد شده است. سه روز پیش خبر استعفای او تکذیب شد، اما دو روز پیش باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صداوسیما، خبر داد که رستم قاسمی درباره استعفایش هیچ پاسخی به خبرنگاران نداده است. 

خانه‌تکانی بیشتر در دولت؟ 

علاوه بر این، اعتمادآنلاین مطلع شده یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم که به زودی اجرایی خواهد شد، ادغام سازمان برنامه و بودجه با سازمان استخدامی و اداری کشور است. به نظر می‌رسد حضور در این جایگاه هم با توجه به سوابق بذرپاش از مواردی باشد که او به آن فکر می‌کند.

مهرداد بذرپاش در حال حاضر رئیس دیوان محاسبات کشور است و پیش از این سابقه ریاست بر شرکت سایپا و نمایندگی ادوار مجلس را در پرونده خود دارد. در صورتی که بذرپاش حضور در وزارت راه و شهرسازی را بپذیرد، میراث‌دار و اداره‌کننده یکی از پرچالش‌ترین وزارتخانه‌های دولت سیزدهم خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر