کد خبر: 14353
A

روایتی از دستگیری گروهی از عناصر داعش در روزهای منتهی به 22 بهمن امسال در تهران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این موضوع که در کدام زمانبندی و در چه مرحله‌ای با تروریستها برخورد شود به تشخیص و صلاحدید نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برمی‌گردد.

روایتی از دستگیری گروهی از عناصر داعش در روزهای منتهی به 22 بهمن امسال در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به دستگیری گروهی از عناصر داعش در نزدیکی تهران و در روزهای منتهی به 22 بهمن امسال، اظهار کرد: با اطمینان کامل می گویم که الحمدلله دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی ما اشرافی کامل بر مرزهای کشور دارند؛ دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران توطئه تروریستها را در 100 کیلومتر دورتر از مرزهایمان رصد می‌کنند و بر آن نظارت کامل دارند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دستگیری و متلاشی سازی برخی تیم های تروریستی تا درون کشور ادامه پیدا می کند، گفت: دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در هر لحظه و هر مرحله ای که لازم باشد با توطئه گران و تروریست ها برخورد می کنند؛ برخی اوقات نیاز است که تروریست ها قبل از آنکه به مرز برسند متلاشی شوند، گاهی نیاز است که تروریستها در مرز منهدم شوند؛ برخی از گروهها نیز لازم است برای کسب اطلاعات و آمار بیشتر از روابط آنها، در داخل کشور متلاشی شوند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: این موضوع که در کدام زمانبندی و در چه مرحله ای با تروریستها برخورد شود به تشخیص و صلاحدید نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برمی گردد.

نقوی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ممکن است برخی از تروریست ها از خارج از مرزهای کشورمان به داخل نیایند و از درون کشور خودمان قصد انجام فعالیت های مخرب داشته باشند که در این مورد هم اطمینان صد در صدی وجود دارد که همه چیز از طرف دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی کشور، تحت کنترل و مراقبت است؛ این دستگاهها در موقع لازم و وقت مناسب نسبت به دستگیری خرابکاران اقدام می کنند.میزان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر