کد خبر: 143550
A

تابلو ورود ممنوع اولدترافورد مقابل رونالدو/ منچستر دیگر رونالدو را نمی‌خواهد

رونالدو بدترین فصل دوران فوتبالی خود را تجربه می کند و در بیشتر بازی ها نیمکت نشین بوده است. او اعلام کرد که در یونایتد احساس خیانت می کند و بسیاری از بازگشت او به تیم خوشحال نشده اند.

تابلو ورود ممنوع اولدترافورد مقابل رونالدو/ منچستر دیگر رونالدو را نمی‌خواهد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سخنان اخیر کریستیانو رونالدو درباره اریک تن هاخ، باشگاه منچستر یونایتد و البته هم‌تیمی‌هایش باعث شده است تا دوران او در منچستر یونایتد به پایان برسد.

رونالدو سخنان تندی را اخیرا بر زبان آورد و به صراحت اعلام کرد که به اریک تن هاخ سرمربی هلندی احترام نخواهد گذاشت و این باعث شده است تا هم تیمی هایش دیگر علاقه ای به  حضور او در شیاطین  سرخ نداشته باشند.

به این ترتیب طبق اعلام روزنامه دیلی میل رونالدو بعد از جام جهانی دیگر جای در منچستر یونایتد ندارد و باید تیم بعدی خود را انتخاب کند.

رونالدو بدترین فصل دوران فوتبالی خود را تجربه می کند و در بیشتر بازی ها نیمکت  نشین بوده است. او اعلام کرد که در یونایتد احساس خیانت می کند و بسیاری از بازگشت او به تیم خوشحال نشده اند.

او تا پایان فصل با منچستر یونایتد قرارداد دارد اما با این شرایط باید منتظر جدایی او از تیم در زمستان بود.

از بایرن مونیخ به عنوان مشتری جدی این بازیکن پرتغالی یاد می شود البته خبرهای زیادی درباره احتمال حضور  او در لیگ آمریکا و حتی عربستان هم به گوش می رسد اما آنچه که روشن است این است که ماندن او در منچستر یونایتد بسیار بعید است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر