کد خبر: 143644
A

ادعای یک نماینده مجلس: ۷۰ درصد فعالان فـضای مجازی به اپلیکیشن های داخلی منتقل شده‌اند

حجت الاسلام حسین جلالی عضو فراکسیون روحانیت پارلمان می‌گوید: با توافقات انجام شده قرار است قیمت اینترنت کاهش پیدا کند، پهنای باند ملی را افزایش داده و قدرت فضای اینترنت از خارجی‌ها بیشتر می شود.

ادعای یک نماینده مجلس: ۷۰ درصد فعالان فـضای مجازی به اپلیکیشن های داخلی منتقل شده‌اند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توافقات انجام شده قرار است قیمت اینترنت کاهش پیدا کند، گفت: ۷۰ درصد فعالان فـضای مجازی به اپلیکیشن های داخلی منتقل شدند.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توافقات انجام شده قرار است قیمت اینترنت کاهش پیدا کند، گفت: ۷۰ درصد فعالان فـضای مجازی به اپلیکیشن های داخلی منتقل شدند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی ۲۷ آبان ماه در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان اظهار کرد: قدرت فضای مجازی در اختیار جهالیت مدرن قرار گرفته و باید از آن ترسید و غول رسانه‌ای را در اختیار دارند و دو ابزار دیگر فن آوری و تکنولوژی و قدرت است که در اختیار جهالیت مدرن قرار گرفته و این مثلث خطرناکی‌ است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: فضای مجازی خطرناک است و با زندگی ما عجین شده و هر چه در فضای مجازی می‌آید، مردم باور می‌کنند.

جلالی با بیان اینکه امروز فضای مجازی وجود ندارد و واقعی شده و عضو خانواده ما است، تصریح کرد: پهنای باند را وسیع کردند و کشور در سال های گذشته دچار خسارت شد و ۸۵ درصد سرعت اینترنت در دست تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام بود.

وی افزود: با توافقات انجام شده قرار است قیمت اینترنت کاهش پیدا کند، پهنای باند ملی را افزایش داده و قدرت فضای اینترنت از خارجی‌ها بیشتر می شود. و تولید محتوای فاخر در این بستر فراهم شده و بسیار حائز اهمیت است، وزارت ارتباطات باید سهم تولید محتوا را در نظر بگیرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تاکید کرد: ۷۰ درصد فعالان فـضای مجازی به اپلیکیشن های داخلی منتقل شدند.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: یکی از شاه‌کلیدهای مهم مقابله با عملیات روانی دشمن نهضت تولید محتوای تاثیر گذار شامل محتوای غنی اسلامی و انقلابی در قالب هنر به جامعه است.

وی عنوان کرد: در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان ۲۶ تیم شرکت کردند که ۱۲ تیم تندیس دریافت می‌کنند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر