کد خبر: 14373
A

دلنوشته یک کارشناس معماری درباره بی توجهی به نابینان در پایتخت +عکس

مهدی محرابی کارشناس معماری در یادداشتی نسبت به وضعیت پیاده روها در تهران واکنش نشان داد.

دلنوشته  یک کارشناس معماری درباره بی توجهی به نابینان در پایتخت +عکس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ مهدی محرابی کارشناس معماری در یادداشتی نسبت به وضعیت پیاده روها در تهران واکنش نشان داد. 

زمانی ، شاعری در وصف  نامردمی های روزگار   گفته بود  در روزگاری که مردانش عصا را از دست نابینایان می دزدند او در کمال خوش باوری محبت  را میان آنها جستجو می کرده ، شاید شاعر محترم که دزدیدن عصا  را از دست فرد نابینا نماد نهایت قساوت قلب و  بی اخلاقی مردمان روزگار  میداند که ابزار هدایت و راهنمایی را از نابینایان به سرقت برده اند، هرگز تصور  نمی کرد این اتفاق در واقعیت و به خاطر اهمال کاری ، قصور و یا تقصیر  مدیرانی صورت بگیرد  که امر نظارت در حسن اجرای   ظریف  ترین بخش های عمرانی   شهر را  که به  حفظ جان عزیز و محترم انسان ها  مربوط می شود را به باد نسیان می سپارند.

تاسف آمیز  تر از آنچه در عکس مشاهده می فرمایید هرگز  نمی تواند در هیچ شهر کوچکی در دنیای امروز دیده شود چه برسد به مرکز کشوری که میلیونها نفر  را در خود جای داده و جمعیت نابینا  ی قابل توجهی هم به خاطر جمعیت چند میلیونی خویش  دارد. آنچه در عکس می بینید  بافت   مخطط کف زمین  که راهنمای تردد   نابینایان است در یک جا به جوی آب و در دیگری به تیر سیمانی منتهی می شود !!!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر