کد خبر: 144021
A

هلند مقابل اکوادور متوقف شد

تیم‌های ملی فوتبال هلند و اکوادور در دومین بازی خود به تساوی رسیدند

 هلند مقابل اکوادور متوقف شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تیم‌های ملی فوتبال هلند و اکوادور در دومین بازی خود در گروه A مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه - ۴ آذر ماه) در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر هلندی‌ها به اتمام رسید.

در نیمه نخست این دیدار تیم ملی هلند خیلی زود و در دقایق ابتدایی به گل دست یافت. کودی گاگپو ستاره ۲۳ تیم ملی هلند و باشگاه آیندهون در دقیقه ۶ با یک شوت محکم دروازه هرنان گالیندز دروازه‌بان تیم اکوادور را باز کرد و دومین گل خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ به ثمر رساند.

در ادامه تیم اکوادور برای جبران گل‌خورده حملاتی را روی دروازه هلند تدارک دیدید و جدی‌ترین موقعیت این تیم توسط انر والنسیا ستاره و کاپیتان اکوادور در دقیقه ۳۲ رقم خورد. در این صحنه شوت والنسیا از پشت محوطه جریمه توسط نوپرت به کرنر رفت. اکوادور در دقیقه ۳+۴۵ به گل رسید، اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

دقیقه ۵۰ پس از اشتباه نوپرت و هافبک‌های هلند در میانه میدان، استوپینان از جناح چپ نفوذ کرد و شوتش را به سمت دروازه هلند زد که این شوت، ابتدا با واکنش نوپرت مهار شد اما در ادامه انر والنسیا، توپ ریباند را وارد دروازه هلند کرد. این سومین گل والنسیا در جام جهانی ۲۰۲۲ بود که او را به صدر جدول گل‌زنان این رقابت‌ها رساند.

دقیقه ۷۳: کودی گاکپو در موقعیت آفساید از بین مدافعان اکوادور فرار کرد و در موقعیت تک به تک ضربه چیپش را به سمت دروازه اکوادور زد که این ضربه به بیرون رفت.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر