کد خبر: 144901
A

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه: برخی پادوهای داخلی غرب از انقلاب دم زده و مقابل نظام اسلامی جبهه گیری کردند

حجت الاسلام ایرانی نوشت: در حوادث اخیر برخی ناشیانه خود را لو دادند و به ثمن بخس فروختند. شاهد بودیم که برخی در خارج و پادوهای آنها در داخل کشور، از وقوع انقلاب و دگرگونی دم زدند و چقدر با اطمینان خاطر در مقابل نظام اسلامی جبهه گیری کردند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه: برخی پادوهای داخلی غرب از  انقلاب دم زده و مقابل نظام اسلامی جبهه گیری کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام صادق ایرانی امروز صبح در همایش مبلغین هجرت شهرستان کرمانشاه که در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان، برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه(س)، گفت: « یا حُجَّهَ اللهِ عَلی الحُجَج»، بالاترین فضیلت برای حضرت فاطمه(س) که خیلی با معنا و مفهوم است و او را مخاطب قرار می دهیم و با همین خطاب باید پی به عظمت آن مخدره برد.

وی در ادامه گفت: حجت در هر صنفی سر آمد آن صنف است، لکن وجود قدسی زهرای مرضیه (س)، دارای ویژگیهایی است که حجت خدا بر حجج است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با ریشه یابی اغتشاشات اخیر در کشور گفت: طبق نظر کارشناسان، اتاق های فکر و سازمانهای جاسوسی حدود ۴۹ کشور، چندین ساله که در طراحی فتنه ای که قطعا به سقوط نظام اسلامی بیانجامد، تمرکز کرده بودند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای حوزه به نقل از حجت الاسلام ایرانی نوشت:  در حوادث اخیر برخی ناشیانه خود را لو دادند و به ثمن بخس فروختند. شاهد بودیم که برخی در خارج و پادوهای آنها در داخل کشور، از وقوع انقلاب و دگرگونی دم زدند و چقدر با اطمینان خاطر در مقابل نظام اسلامی جبهه گیری کردند.

وی افزود: جریان وطن فروش با داشتن اخبار پشت پرده از طراحی دشمن، حتی برای نا امنی جنوب شرق کشور، خواب های دیده بودند که به لطف الهی تعبیر نشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه یادآور شد: فتنه گری که با نام اصلاح؟ دل در گرو غرب دارد و بدنبال عقده گشایی نظام اسلامی هست، در صدد است که در هر اغتشاش و نا امنی، گر چه با توئیت پرانی هم شده، آتش بیار معرکه باشند.

وی در پایان گفت: کسانی که با بدون هیچ اجباری و گرفتن چیزی، در مقابل آشوبگران مسلح سینه سپر کردند، مطمئن باشید که همان عاشورایی های هستند که نظام اسلامی با وجود آنها، به بالندگی خود ادامه خواهد داد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر