کد خبر: 145284
A

قرارگاه خاتم در ونزوئلا مترو می‌سازد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: به دو کشور سوریه و ونزوئلا صادرات خدمات فنی و مهندسی داریم به طوریکه در کشور ونزوئلا وارد پروژه ساخت مترو در کاراکاس شدیم و حضور موفق داشتیم. همچنین در پروژه‌های نفتی ونزوئلا حضور داریم .

قرارگاه خاتم در ونزوئلا مترو می‌سازد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار حسین هوشی السادات در نشست خبری امروز با اشاره به طرح ۵٠ در ۵٠ که از سال گذشته آغاز شده‌است، اظهار داشت: قرار بر این بود که ۵٠ پروژه در حال ساخت و پروژه هایی که ساخت آنها شروع شده را در ۵٠ هفته تحویل دهیم که تا کنون ٢۵ پروژه به صورت کامل به بهره برداری رسیده‌است. 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاﯨ در پاسخ به سوالی مبنی بر فعالیت‌های برون مرزی قرارگاه در چه کشوری و در چه حوزه‌ای است، گفت: در حال حاضر فعالیت‌های برون مرزی قرارگاه خاتم الانبیا خیلی گسترده نیست. در کشور عراق در حوزه عتبات عالیات و پروژه‌های دولتی حضور داریم و همچنین بخش خصوصی در عراق مراجعاتی برای همکاری در پروژه‌های مختلف داشتند. 

وی ادامه داد: همچنین به دو کشور سوریه و ونزوئلا صادرات خدمات فنی و مهندسی داریم به طوریکه در کشور ونزوئلا وارد پروژه ساخت مترو در کاراکاس شدیم و حضور موفق داشتیم. همچنین در پروژه‌های نفتی ونزوئلا حضور داریم .

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر