کد خبر: 14530
A

نماینده دمکرات کنگره: کاخ سفید باید برای ترامپ روانپزشک استخدام کند!

دمکرات ها همچنان به دنبال به چالش کشیدن شخصیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا هستند.

نماینده دمکرات کنگره: کاخ سفید باید برای ترامپ روانپزشک استخدام کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در همین راستا 'تد لیو' نماینده دمکرات کنگره اعلام کرده است پیش نویس قانونی را ارائه می کند که براساس آن؛ کاخ سفید باید برای رئیس جمهور روانپزشک استخدام کند. این نماینده دمکرات تاکید دارد که رفتارهای ترامپ ضرورت بررسی سلامت روانی وی را ایجاب می‌کند.

این نماینده دمکرات کنگره آمریکا به نشریه هافینگتون پست گفت: اگر شک و شبهاتی در مورد سلامت روانی رئیس جمهوری آمریکا وجود دارد، بهترین راه برای درمان رئیس جمهور چه راهی خواهد بود؟ ما در قرن 21 زندگی می کنیم. سلامت روانی همانند سلامت جسمانی از اهمیت یکسانی برخوردار است.

بر اساس گزارش ها، این دمکرات قرار است پیش نویس این طرح را ظرف روزهای آتی ارائه کند. لیو پیش از این نیز در مورد سلامت روانی دونالد ترامپ ابراز نگرانی کرده و گفته بود هر فردی در جایگاه رئیس جمهور آمریکا، باید با ارزیابی سلامت روانی مواجه شود.

تد لیو گفت: ترامپ در یکی از روزها توییت هایی در مورد مرگ، نابودی، اخبار دروغین و شیطان منتشر کرده است. آیا نباید از وی آزمایش سلامت روانی گرفت؟

 اظهارات این نماینده دموکرات در حالی مطرح شده است که از زمان حضور ترامپ در سمت ریاست جمهوری آمریکا، دمکرات ها بارها از سیاستهای ترامپ به شدت انتقاد کرده و قول داده اند سیاستهای رئیس جمهوری آمریکا را به چالش بکشند. از جمله مخالفت های اخیر دمکرات ها با سیاستهای ترامپ می توان به مخالفت با سیاستهای ضد مهاجرتی و همچنین انتصاب وزیر آموزش جدید اشاره کرد. دمکرات ها تاکید کرده اند که سیاستهای ترامپ مخرب هستند و پیامدهای منفی به همراه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر