کد خبر: 145320
A

مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد تغییر کرد

در پی استعفای علی قجری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی «محمدعلی مقدسیان» را به عنوان مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) و عضو هیأت مدیره این خبرگزاری منصوب کرد.

مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد تغییر کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در پی استعفای علی قجری، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی «محمدعلی مقدسیان» را به عنوان مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) و عضو هیأت مدیره این خبرگزاری منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای محمدعلی مقدسیان

با سلام

بنا به پیشنهاد رئیس محترم هیأت مدیره خبرگزاری آنا و با توجه به مراتب تعهد و سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه فرهنگ و رسانه به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) و عضو هیأت مدیره» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره گیری شایسته از ظرفیت‌های مادی و معنوی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، توانمندی‌های نیروی انسانی متخصص و جوان کشور و روش‌های نوین رسانه ای، تقویت مرجعیت و تأثیرگذاری خبری و در راستای تبدیل این رسانه به «دیده بان پیشرفت علمی ایران» براساس محور‌های ذیل اهتمام ورزید:

۱ ـ افزایش تولیدات رسانه‌ای با گفتمان انقلاب اسلامی و نظارت بر سلامت و صحت اخبار و محتوا

۲ ـ توجه ویژه به نهاد علم و مأموریت‌های حوزه علم و فناوری و نظام آموزش عالی کشور 

۳ ـ توجه به رویکرد‌های تمدن سازی و مسائل حوزه علوم انسانی 

۴ ـ ایجاد بستر‌های لازم برای ارائه راهکار‌های علمی در جهت حل مسائل اساسی کشور و تلاش برای ایجاد مطالبه اجتماعی در این مسیر

۵ ـ تلاش برای اعتلای جریان علمی کشور و جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی

۶ ـ توجه به آموزش و ارتقای منابع انسانی 

۷ ـ توجه و برنامه ریزی برای توسعه نوآوری رسانه‌ای و استفاده از فناوری‌های جدید 

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و پیگیری دستورات رهبر معظم انقلاب در موضوع پیشرفت علمی کشور، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه و همچنین اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید.

«محمدعلی مقدسیان» در حال حاضر «مجری طرح بهبود تصویر ذهنی جامعه از دانشگاه و تقویت هویت بصری برند آن و مسئول راه‌اندازی و سرپرست دفتر مشترک دانشگاه و سازمان صداوسیما» است.

دکتر طهرانچی همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات علی قجری مدیرعامل سابق خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) قدردانی کرد.

منبع: آنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر