کد خبر: 145547
A

روابط عمومی سپاه: یک خانه تیمی اغتشاشگران در فردیس شناسایی شد

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس از شناسایی یک خانه تیمی اغتشاشگران و دستگیری اعضای این خانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فردیس خبر داد.

روابط عمومی سپاه: یک خانه تیمی اغتشاشگران در فردیس شناسایی شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس، ‌سرهنگ پاسدار احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس از شناسایی یک خانه تیمی اغتشاشگران و دستگیری اعضای این خانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فردیس خبر داد.

وی اظهار داشت: این تیم 15 نفره با ایجاد پاتوق خانگی در یک زیرزمین مسکونی برای برهم زدن امنیت و آرامش عمومی برنامه ریزی و اقدام می‌کردند، آن‌ها با شبکه‌های معاند در ارتباط بودند و برنامه هایشان را از آن‌ها دریافت می‌کردند تا امنیت را از جامعه ما سلب کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس با اشاره به اینکه دستگیری اغتشاشگران در این شهرستان ادامه دارد، گفت: با رصد سازمان اطلاعات سپاه این شهرستان لیدر‌های ناآرامی‌ها در فردیس شناسایی و دستگیر می‌شوند.

وی فلسفه وجودی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ایجاد نظم و امنیت در جامعه دانست و افزود: مردم کشور از ما امنیت و بالاتر از آن حفظ امنیت را می‌خواهند، زیرا حفظ امنیت بالاتر از امنیت است.

‌علیزاده گفت: حدود سه ماهی از فوت مرحومه مهسا امینی می‌گذرد؛ این اتفاق بهانه و دستاویزی برای معاندین و مخالفینی شده که خوبی و آرامش مردم کشور ما را نمی‌خواهند و از این بهانه برای سلب آرامش مردم استفاده می‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر