کد خبر: 145690
A

۹ سلبریتی هالیوودی که عادت های عجیب و غریبی دارند

همه ی ما عادت هایی مخصوص به خودمان داریم که ممکن است به نظر بقیه عجیب و غریب باشند. سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای مثال، هایدی کلوم، سوپر مدل مشهور، دندان دوران نوزادی خود را همیشه به همراه دارد تا برایش خوش شانسی بیاورد. و کالین فارل، بازیگر مشهور هالیوود هم یک شلوارک بوکس با طرح برگ شبدر دارد که هر زمان که می خواهد بازی در فیلمی را شروع کند، آن را به تن می کند.

۹ سلبریتی هالیوودی که عادت های عجیب و غریبی دارند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ همه ی ما عادت هایی مخصوص به خودمان داریم که ممکن است به نظر بقیه عجیب و غریب باشند. سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای مثال، هایدی کلوم، سوپر مدل مشهور، دندان دوران نوزادی خود را همیشه به همراه دارد تا برایش خوش شانسی بیاورد. و کالین فارل، بازیگر مشهور هالیوود هم یک شلوارک بوکس با طرح برگ شبدر دارد که هر زمان که می خواهد بازی در فیلمی را شروع کند، آن را به تن می کند.

در ادامه با عادت های عجیب و غریب چند سلبریتی دیگر آشنا خواهیم شد.

کیتی پری

IMG_20221218_211112_970

کیتی پری دندان های خود را دست کم ۳ بار در روز مسواک می کند. او در اینباره گفته: «یکسره دارم دندان هایم مسواک می زنم. دلم می خواست دندان هایم مثل بریتنی اسپیرز سفید باشد. ولی همزمان ۱۳ تا پوسیدگی داشتم. بنابراین می توانید تصور کنید که چرا انقدر می ترسم.»

منبعی نزدیک به پری هم گفته او دندان های خود را ۶ بار در روز مسواک می زند، چون از پُر کردن دندان هایش می ترسد. همچنین به گفته ی این منبع، پری همیشه ۲۰ خمیردندان نو در دسترس نگه می گدارد.

کیت هرینگتون

IMG_20221218_211235_297

در سریال «بازی تاج و تخت» شخصیت جان اسنو همیشه یک شمشیر به همراه داشت. در زندگی واقعی هم کیت هرینگتون همیشه یک خودکار به همراه دارد که فکر می کند برایش خوش شانسی می آورد. او در اینباره گفته: «من چند تا چیز دارم که یک جورهایی طلسم خوش شانسی اند. یک خودکار شانس دارم که از بچگی آن را دارم و همیشه و همه جا همراهم است.»

هرینگتون یک عادت عجیب دیگر هم دارد. او هر بار که می خواهد سوار هواپیما شود، پیش از ورود به هواپیما، ۳ بار بدنه ی هوا را لمس می کند.

ماریا کری

IMG_20221218_211420_070

در سال ۲۰۱۳ نشریات زرد مدعی شدند ماریا کری ۳ روز در هفته تنها خوراکی های بنفش رنگ مثل آلو، انگور و بادمجان می خورد. از قرار معلوم او سعی داشت بعد از به دنیا آوردن فرزندش، وزن خود را کم کند.

یک عادت جالب دیگر او این است که با ۲۰ دستگاه بخور در اتاق خوابش می خوابد که فضایی مثل اتاق بخار دارد. او با این کار مطمئن می شود که تارهای صوتی اش در بهترین حالت باقی خواهند ماند. سقف اتاق خواب او هم شیب دار است تا قطرات آب ناشی از بخار به جای ریختن روی سرش، از روی سقف به پایین سر بخورند.

جسیکا بیلIMG_20221218_211519_619

جسیکا بیل در سال ۲۰۱۷ تصویری از خود در اینستاگرامش در حال خوردن غذا در حمام منتشر کرد. او بعدها درباره ی این عکس عجیب گفت: «زندگی مادرها همین است.» جسیکا بیل و همسرش، جاستین تیمبرلیک، خواننده ی مشهور، در سال ۲۰۱۵ صاحب یک پسر شدند. به همین دلیل احتمالاً مثل بسیاری از تازه پدر و مادرهای دیگر، سعی داشته با غذا خوردن در حمام در وقت خود صرفه جویی کند.

کیت هادسون

 

IMG_20221218_211605_186

کیت هادسون یکی از ترفندهای زیبایی مورد علاقه اش را فاش کرده است. او در اینباره گفته: «برای اینکه خودم را بیدار کنم یا اینکه کدری پوستم را کمتر کنم، صورتم را در یک کاسه یخ فرو می کنم. مثل این است که با صورت در آب سرد شیرجه بزنید.» به گفته ی هادسون، این ترفند را پل نیومن، بازیگر مشهور به او یاد داده بود.

مارک والبرگ

IMG_20221218_211707_534

مارک والبرگ در سال ۲۰۱۸ برنامه ی روزانه ی عجیبش را فاش کرد. و با نگاهی به آن می توان متوجه شد که او چطور می تواند همزمان یک بازیگر، تهیه کننده، تاجر، رپر و ترانه نویس باشد.

والبرگ هر روز ساعت ۲ نیمه شب از خواب بیدار می شود، ۲ وعده در روز غذا می خورد، در باشگاه ورزش می کند، گلف بازی می کند و به جلسات سرما درمانی (کرایوتراپی) می رود. برنامه ی او شامل امور خانوادگی و تجاری و یک جلسه ورزش دیگر در باشگاه هم می شود و در نهایت ساعت ۷/۳۰ عصر به خواب می رود. ثروت ۳۵۰ میلیون دلاری او هم نشان می دهد برنامه روزانه ی سفت و سختش نتیجه بخش بوده است.

جسیکا آلبا

IMG_20221218_211758_782

جسیکا آلبا به آب آشامیدنی خود نمک هیمالیای صورتی اضافه می کند. او یوگای قدرتی انجام می دهد، به همین دلیل آب ساده برایش کافی نیست. او گفته به دلیل قند خون و فشار خون پایینش، رژیم غذایی ای مملوء از سدیم دارد. و اگر طبق رژیم غذایی اش عمل نکند، به گفته ی خودش بی حال و گیج می شود.

کاترین زتا جونز

IMG_20221218_211850_871

کاترین زتاجونز فاش کرده دندان های خود را با توت فرنگی مسواک می زند. او در اینباره گفته: «آب یا تکه های توت فرنگی مالیک اسید دارد که مثل یک ماده ی قابض عمل می کند و می تواند لکه ها را کمرنگ کند. آناناس هم همینطور است.»

بلیک لایولی

IMG_20221218_211953_526

بلیک لایولی در سال ۲۰۱۴ فاش کرد نرمی ابریشمین موهایش را از سس مایونز دارد. به گفته ی لایولی، او این ترفند را از مادر خود یاد گرفته است. او پیش از شستشوی موهایش با شامپو، به نوک موهایش سس مایونز می زند. با این کار، شامپو دیگر نوک موهایش را خشک و شکننده نمی کند.

منبع: روزیاتو

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر