کد خبر: 146253
A

استعفای نماینده کرمانشاه فعلا منتفی شد

ظاهراً ابراهیم رئیسی از تصمیم خود برای انتصاب، ابراهیم عزیزی به عنوان معاون پارلمانی منصرف شده است دلیل این انصراف مشخص نیست اما ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه که خود را آماده کرده بود که پشت میز دولتمردان بنشیند و حتی جلسه علنی ۲۳ آذر مجلس از نمایندگی استعفا داده بود، فعلا از تصمیم خود منصرف شده و سر جای خود نشسته است!

استعفای نماینده کرمانشاه فعلا منتفی شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ظاهراً ابراهیم رئیسی از تصمیم خود برای انتصاب، ابراهیم عزیزی به عنوان معاون پارلمانی منصرف شده است دلیل این انصراف مشخص نیست اما ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه که  خود را آماده کرده بود که پشت میز دولتمردان بنشیند  و حتی جلسه علنی ۲۳ آذر مجلس از نمایندگی استعفا داده بود، فعلا از تصمیم خود منصرف شده و سر جای خود نشسته است!

احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه در مجلس تسنیم گفت:‌ از آنجا که مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آقای عزیزی درخواست کردند که وی در مسئولیت نمایندگی به کار خود ادامه دهد، ایشان در نهایت از استعفای خود منصرف شد. 

وی افزود: بنابراین فعلا مسئله استعفای آقای عزیزی منتفی شده و طبعاً از دستور کار مجلس نیز خارج شد.

ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه در مجلس پیش از این قرار بود با استعفا از نمایندگی، به عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور انتخاب شود. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر