کد خبر: 146377
A

ارگان مطبوعاتی دولت: یک عنصر ضدانقلاب به خاطر افسردگی خودکشی کرد

ارگان مطبوعاتی دولت نوشت:رسانه‌های فارسی زبان بیگانه در خبری مدعی شدند فردی با نام محمد مرادی در فرانسه برای جلب توجه کشورهای غربی به ایران و حمایت از اغتشاشات دست به خودکشی زد

ارگان مطبوعاتی دولت: یک عنصر ضدانقلاب به خاطر افسردگی خودکشی کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی دولت ابراهیم رئیسی نوشت:رسانه‌های فارسی زبان بیگانه در خبری مدعی شدند فردی با نام محمد مرادی در فرانسه برای جلب توجه کشورهای غربی به ایران و حمایت از اغتشاشات دست به خودکشی زد.

بر اساس خبر منتشر شده در این رسانه‌ها این فرد پیش از خودکشی اعلام کرده است که می‌خواهد خود را در رود لیون فرانسه غرق کند تا توجه کشورهای دنیا را به خود و ایران جلب کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه دولتی ایران نوشت: این اقدام ادعایی در حالی انجام شده است که براندازان پس از فروکش کردن آشوب‌ها با شدت بیشتری دچار اختلاف و افسردگی سیاسی شده‌اند.

حمید فرخ نژاد نیز که مدتی است به دشمنان ایران پناه برده است در پستی با حمله به اپوزیسیون خارج نشین آنها را کسانی خواند که شغل خود را دشمنی با جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌اند و از این طریق به درآمدزایی مشغول‌اند. فرخ نژاد گفت جریان مخالف ایران کسانی‌اند که پر از مشکلات شخصی هستند، چشم دیدن یکدیگر را ندارند و همه وقت خود را صرف از بین بردن خودشان می‌کنند. گفتنی است اقلیت برانداز که در هفته‌های گذشته با خشونت فراوان و پشتیبانی برخی کشورهای عربی و غربی به ایجاد ناامنی در کشور مشغول بودند با عدم همراهی مردم بشدت دچار سردرگمی و انزوا شده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر