کد خبر: 146673
A

استاندار مازندران: رواج سگ‌های خانگی جزء ماموریت های سرویس‌های اطلاعاتی است

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران گفت: براساس احکام شرعی نگهداری سگ‌های خانگی حرام و غیرقانونی است و مجازات دارد که می‌بایست برخورد سلبی با این موضوعات شود و بدون تردید بساط سگ‌های خانگی در مازندران جمع می‌شود.

استاندار مازندران: رواج سگ‌های خانگی جزء ماموریت های سرویس‌های اطلاعاتی است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سید محمود حسینی‌پور ظهر امروز در جلسه کارگروه عفاف و حجاب استان با اشاره به افزایش سگ در شهر‌های این استان گفت: رواج سگ‌های خانگی جز ماموریت قطعی سرویس‌های اطلاعاتی در داخل کشور است که شاید برای خیلی‌ها این مهم یک مسئله عادی باشد، ولی براساس احکام شرعی نگهداری سگ‌های خانگی حرام و غیرقانونی است و مجازات دارد که می‌بایست برخورد سلبی با این موضوعات شود و بدون تردید بساط سگ‌های خانگی در مازندران جمع می‌شود.

حسینی‌پور بیان کرد: در استان مازندران بخش اعظمی از ناهنجاری‌هایی که گریبان ما را گرفته است بدلیل مقوله گردشگری و مسافر خیز بودن این استان است که حالا خانواده‌های روستایی مازندران تمایل به نگهداری سگ‌های خانگی دارند.

استاندار مازندران افزود: در استان مازندران با مباحث پیچیده اجتماعی بویژه در بخش حجاب و عفاف مواجه هستیم که در سال‌های گذشته اقدامات راهبردی صورت نگرفته است و مهم‌ترین روش برخورد با چنین پدیده‌ای اقدامات ایجابی است که اثرگذارتر می‌باشد البته بخش مختصری که با ماموریت جریان‌های بیرونی فعالیت می‌کنند با اقدام سلبی باید با آن‌ها برخورد شود.

حسینی اظهار داشت: با هنجارشکنان ظاهری باید با قدرت برخورد کنیم بویژه مقوله کشف حجاب که اگر امروز با ملاحظات دقیق در مقابل گرفتن روسری برخورد نکنیم در آینده نزدیک با برهنگی مواجه خواهیم بود و با عناصر کشف حجاب علنی می‌بایبست با قدرت برخورد کنیم.

منبع: فارس 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر