کد خبر: 146899
A

جزییات جدید از ترور فرمانده پایگاه ثارالله در تهران+تصویر محل حمله

«قاسم فتح‌الهی» فرمانده پایگاه ثارالله به ضرب ۴ گلوله در مقابل خانه خود در در خیابان مختاری هدف قرار گرفتع بود

جزییات جدید از ترور فرمانده پایگاه ثارالله در تهران+تصویر محل حمله

به گزارش سایت دیده بان ایران؛«قاسم فتح‌الهی» فرمانده پایگاه ثارالله مسجد امام سجاد که هدف گلوله قرارگرفته بود شب گذشته به شهادت رسید.این پاسدار ساعاتی پیش در درب منزلش به ضرب ۴ گلوله هدف  قرار گرفت.محل حادثه مقابل خانه وی  در خیابان مختاری بوده است.

همراه با این فرد، یک نفر دیگر هم مجروح شده که در بیمارستان است. بررسی اولیه احتمال درگیری با  افراد مسلح هست که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد فتح اللهی عضو سپاه پاسداران و فرمانده پایگاه ثارالله مسجد امام سجاد در حوالی محل زندگی‌اش بود.

سرهنگ علی صباحی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه  اظهار کرد: قاسم فتح‌اللهی پاسدار سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ که در یک حادثه تیراندازی هدف افراد ناشناس قرار گرفته بود دقایقی پیش به شهادت رسید.

وی افزود: این شهید سه‌شنبه‌شب مقابل درب منزل به‌ضرب چهار گلوله  مورو هدف قرار گرفت که  پلیس پایتخت در حال بررسی دلیل حادثه است.

صباحی بیان کرد: از آنجایی که در تحقیقات پلیس علائم سرقت از آپارتمان‌های اطراف محل حادثه نیز مشهود است کارشناسان پلیس پایتخت این حادثه را با ابعاد مختلف بررسی می‌کنند و در حال تحلیل آنها هستند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت گفت: نتایج تکمیلی ابعاد این حادثه متعاقباً اعلام می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر