کد خبر: 146925
A

کارشناس اقتصادی: خاندوزی امروز از کابینه برود به نفع اقتصاد کشور است

سهراب احمدی گفت: خاندوزی واقعا نگاه رویامحور به اقتصاد دارد نه نگاه کارشناسی اقتصادی دانش‌محور، و این یعنی رکن اصلی تدوین برنامه های اقتصادی دولت به صورت کامل در چرخه باطل می چرخد و از دور خارج شده است.

کارشناس اقتصادی: خاندوزی امروز از کابینه برود به نفع اقتصاد کشور است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سهراب احمدی کارشناس اقتصادی با اشاره به عملکرد ضعیف وزیر اقتصاد به سایت دیده بان ایران گفت: برای همه صاحب‌نظران اقتصادی کشور این ابهام وجود دارد که وضعیت اقتصادی کشور باید به کجا برسد تا دولت دست به تغییرات در تیم اقتصادی بزند ، در حالی که اقتصاد کشور به خاطر سیاست‌های غلط و متنوع غیر کارشناسی دچار فروپاشی شده است، وزیر اقتصاد خبر از تثبیت نرخ ارز و افزایش رشد اقتصادی کشور می دهد .

وی افزود: خاندوزی واقعا نگاه رویامحور به اقتصاد دارد نه نگاه کارشناسی اقتصادی دانش‌محور، و این یعنی رکن اصلی تدوین برنامه های اقتصادی دولت به صورت کامل در چرخه باطل می چرخد و از دور خارج شده است.

احمدی تصریح کرد: رئیس جمهور و فرمانده تیم اقتصادی دولت باید در اسرع وقت دنبال راهکاری برای سر و سامان دادن به این وضعیت بد اقتصادی باشند که شرط اول آن تغییر تیم اقتصادی کابینه منجمله وزرای اقتصاد و صمت است .

وی تصریح کرد: بر خی شنیده ها حاکی است که در درون مجلس نیز تمایل فراوانی برای همراهی با تغییر در ارکان اقتصادی دولت وجود دارد بنابراین دولت بهتر است با مجلس در تغییرات اقتصادی کابینه همصدا شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر