کد خبر: 146948
A

این پیرزن در ۲۰ سال گذشته فقط گوشت انسان خورده است + عکس

پیرزن ۶۸ ساله به اتهام قتل وحشتناک ۱۱ نفر و خوردن جسد آن‌ها بازداشت شد.

این پیرزن در ۲۰ سال گذشته فقط گوشت انسان خورده است + عکس

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ خانم ”تامارا سمسونوا” ۶۸ ساله متهم به قتل وحشتناک ۱۱ نفر و خوردن جسد آن‌ها بازداشت شد. براساس گزارش پلیس این جنایت کار مخوف پیر، که یک بازنشسته بود قربانیان خود را پس از به قتل رساندن با اره آهن‌بری قطعه قطعه می‌کرد.

او سر قربانیان خود را در یک قابلمه به طبقه پایین خانه‌اش می‌برد. بقایای جسد را در یک کیسه پلاستیکی می‌انداخت و به عنوان زباله در جلوی درب خانه‌اش می‌گذاشت. پس از پیدا شدن بقایای جسد قربانیان در نزدیکی خانه سمسونوا به او مشکوک شدند و برای بازجویی به خانه او رفتند.

پلیس در ابتدای بازرسی با یک دفتر خاطرات که به ۳ زبان مختلف روسی، انگلیسی و آلمانی  نوشته شده بود روبه‌رو شد که در آن چگونگی به قتل‌ رساندن ۱۰ نفر و سپس خوردن آن‌ها، در مدت زمان ۲۰ سال آمده بود. پلیس در ادامه افزود؛ آن‌ها سپس با دیدن فیلم دوربین‌های موجود در داخل خانه با صحنه دلخراش و وحشتناکی روبه‌رو شدند. در این تصاویر دیده شد که زن آدمخوار سر آخرین قربانی خود که یک خانم ۷۹ ساله بود را پس از جدا کردن از بدنش در یک قابلمه گذاشت و به اتاقی که درطبقه زیرین آپارتمان بود برد.

+آدمخوار

زن آدمخوار در گزارش خود به پلیس، به قتل آخرین قربانی خود که خانم «والنتینا» که یک پرستار بازنشسته و همسایه ۴۰ ساله او بود اعتراف کرد. در دفتر خاطرات او ۲ مورد قتل مربوط به ۲ قربانی مرد وجود دارد که گفته می‌شود مستاجرهای او بودند.

همچنین گفته می‌شود که همسر، سمسونوای آدمخوار ،که در ۱۰ ساله پیش ناپدید شد یکی دیگر از قربانیان او بوده است. پس از تحقیقات گسترده‌تر پلیس معلوم شد که تکنیک او برای کشتن قربانیان دادن سم و دارو به آن‌ها بوده است. به همین دلیل همسایه‌ها هیچگونه صدای فریاد یا چیز مشکوکی تاکنون نشنیده بودند و او را یک همسایه بی‌آزار و آرام می‌دانستند.

منبع: دلتا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر