کد خبر: 146978
A

مهدی طائب: رهبر انقلاب دستور دهند فردا اسرائیلی بر روی زمین وجود نخواهد داشت

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: بحمدالله ما امروز در مسئله نظامی، أبرقدرتیم و اگر امروز حضرت آقا صلاح بدانند و دستور دهند، فردا اسرائیلی بر روی زمین وجود نخواهد داشت.

مهدی طائب: رهبر انقلاب دستور دهند فردا اسرائیلی بر روی زمین وجود نخواهد داشت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همایش سالانه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کرمان که در مدرسه علمیه کرمانی های مقیم قم برگزار شد، به موضوع فتنه اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند متعال در آیه دوم و سوم سوره عنکبوت فرموده است: أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ یُتْرَکُوا أَنْ یَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا یُفْتَنُونَ * وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ فَلَیَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِینَ صَدَقُوا وَلَیَعْلَمَنَّ الْکَاذِبِینَ / آیا مردم گمان کردند همین که بگویند: «ایمان آوردیم»، به حال خود رها می‌شوند و آزمایش نخواهند شد؟! * ما کسانی را که پیش از آنان بودند آزمودیم (و اینها را نیز امتحان می‌کنیم)؛ باید علم خدا درباره کسانی که راست می‌گویند و کسانی که دروغ می‌گویند تحقق یابد!

وی ابراز داشت: تا پیامبر (ص) در دنیا بودند معیار ایمان، امامت پیامبر (ص) بود؛ وقتی ایشان از دنیا رفتند، امام چه کسی است؟ حضرت در غدیرخم جمع کردند و گفتند تا به امروز امام من بودم و بعد از من، علی امام است؛ اما بعد پیامبر، فتنه شد و همه برگشتند و فقط مقداد، سلمان، ابوذر و عمار ماندند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان داشت: امام حسین (ع) ۱۸ هزار نامه دریافت کرد که به دعوت کوفیان به کوفه بروند؛ ایشان حضرت مسلم را فرستادند تا ببیند نامه ها واقعی است یا جعلی که پیام آمد نامه ها واقعی است؛ اما کوفیان از حرف خود برگشتند و زیر حرف خود زدند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اظهار داشت: ما برای امام زمان (عج) نیز علی الدوام پیام می دهیم که بیایند و ذات انقلاب ما، پیام آمدن امام زمان (عج) است.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) شاه را بیرون کرد و جمهوری اسلامی ایران را برپا نمود؛ اما این خط را ادامه داده و بیان کردند که اسرائیل باید نابود شود و آمریکا دشمن بزرگ است و حتی در زمانی که کشور با مشکلات بسیاری در دهه ۶۰ دست و پنجه نرم می کرد، خطاب به مسئولین وقت پیام دادند که مسئولین اگرچه باید مشکلات را حل کنند؛ اما از تحقق دولت امام زمان (عج) غفلت نکنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: تکلیف ما آوردن امام زمان (عج) شد و حضرت حجت (عج) هم به مردم نیاز دارد تا او را یاری کنند؛ مسئله ظهور، مسئله ای زمینی است و ما باید به تکلیف خود عمل کنیم.

رهبر انقلاب دستور دهند فردا اسرائیلی بر روی زمین وجود نخواهد داشت

حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان داشت: سخت ترین شروع امامت بین ۱۲ امام معصوم، متعلق به امام زمان (عج) است؛ چراکه امامت ایشان در غیبت شروع شده است و هیچ مدافعی نداشتند و حتی نماز بر پیکر مطهر امام حسن عسکری (ع) را به صورت نماز خوف به جای آوردند؛ اما ما باید کاری کنیم که معادله قدرت به سمت ایشان تغییر کند تا ظهور نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که امام زمان به چه قدرتی نیاز دارد؟، اظهار داشت: از حضرت آدم (ع) تا امام حسن عسکری(ع) همه مجبور شدند به دلیل فقدان قدرت، جلوی دشمن کوتاه بیایند؛ اما وقتی حضرت حجت (عج) بیاید، هیچ کس نمی تواند مطلبی را به ایشان تحمیل کند؛ پس ایشان باید أبرقدرت باشد و امام راحل فرمودند باید این قدرت را ایجاد کنیم.

سخنران این جلسه ابراز داشت: ساخت موشک در ایران، ایجاد قدرت است و ما باید در سه مسئله نظامی، امنیتی و اقتصادی أبرقدرت شویم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار خاطرنشان ساخت: بحمدالله ما امروز در مسئله نظامی، أبرقدرتیم و اگر امروز حضرت آقا صلاح بدانند و دستور دهند، فردا اسرائیلی بر روی زمین وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان داشت: امام زمان (عج) نباید نه در جنگ رو در رو و نه با ترور به شهادت برسند؛ پس در بحث امنیت هم باید أبرقدرت شویم و بحمدالله أبرقدرتیم؛ اما هنوز در بحث اقتصادی، أبرقدرت نشده ایم و شرط آن این است که از نفت قطع شویم و اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی جز از راه سختی ها نتیجه نخواهد داد و ما در مسائل نظامی هم سختی کشیدیم تا به این نقطه رسیدیم و در مسائل اقتصادی هم باید از راه سختی به قدرت برسیم.

سخنران این جلسه ابراز داشت: اقتصاد ما وابسته به نفت بود و نفت می رفت و جنس می آمد؛ اما امروز تراز تجاری غیرنفتی ایران به ۴۸ درصد رسیده است و دو درصد مانده است که به تراز ۵۰ درصد برسد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان ساخت: دشمن فهمیده که ما به ثبات اقتصادی نزدیک هستیم و به همین دلیل، در حال ایجاد فتنه است تا کشور را عقب بیندازد.

منبع: حوزه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر