کد خبر: 147300
A

انهدام یک تیم تروریستی که قصد خرابکاری در "تهران" و "قم" را داشت

استاندار سمنان جزئیات جدیدی از اهداف و برنامه‌های باند پنج‌نفره منافقین دستگیر شده در گرمسار را اعلام کرد.

انهدام یک تیم تروریستی که قصد خرابکاری در "تهران" و "قم" را داشت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ استاندار سمنان جزئیات جدیدی از اهداف و برنامه‌های باند پنج‌نفره منافقین دستگیر شده در گرمسار را اعلام کرد.

سید محمدرضا هاشمی، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با اقدام اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) ، هسته سازمان یافته تشکیلاتی و اطلاعاتی گروهک منافقین به استعداد پنج نفر در استان سمنان شناسایی و دستگیر شد.

وی ابراز داشت: هدف این افراد پشتیبانی مالی از مرتبطین گروه نفاق و کانون های شورشی، ساخت سازه های مختلف انفجاری با تهیه مواد شیمیایی و اسیدی و آزمایش آن در بیابان های اطراف استان سمنان ، تهیه سه راهی های انفجاری برای اقدامات ایذایی در استان های همجوار بخصوص بازارهای تهران و قم بود.

هاشمی ادامه داد: اجرای اقدامات شعارنویسی ، تهیه فیلم و عکس از اعتصاب بازاریان دیگر برنامه این هسته بود که با اقدام و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) پیش از اقدامات شناسایی و دستگیر شدند.

استاندار سمنان گفت: از این افراد مقادیر زیادی مواد منفجره ، دستگاه های دیجیتال و دوربین کشف شده است.

چندی قبل، سرپرست فرمانداری گرمسار از دستگیری اعضای دو هسته اطلاعاتی، مالی و عملیاتی وابسته به گروهک منافقین خبر داده بود.

به گفته رضا خانی، با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) این دو هسته عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین با دستور قضایی دستگیر شدند که قصد اقدامات خرابکارانه داشتند.

منبع: حوزه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر