کد خبر: 147454
A

گاز برخی ادارات در اصفهان هم قطع شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جریان گاز حدود ۲۵۵ واحد اداری و آموزشی در سطح استان طی دیروز و امروز بدلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های مربوط به تعطیلی ۲ روزه و خاموش نکردن سیستم‌های گرمایشی، قطع شد.

 گاز برخی ادارات در اصفهان هم قطع شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران اصفهان، دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به برودت شدید دما، تعطیل و همه اداره ها، مراکز دولتی و آموزشی مکلف شدند نسبت به خاموش کردن سیستم های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند.

منصور شیشه‌فروش افزود: دیروز و امروز حدود ۸۰ تیم بازرسی شرکت گاز در اداره ها و مراکز مختلف حضور یافتند که به قطع جریان گاز ۲۵۵ واحد آموزشی و اداری در سطح استان از جمله شهرستان های سمیرم، شهرضا، آران و بیدگل، کوهپایه، فلاورجان و کاشان منجر شد.

وی با اشاره به تعطیلی ۲ روزه اداره ها و مراکز آموزشی تصریح کرد: این تصمیم مدیریت استان بود تا بتوان در مصرف گاز صرفه جویی کرد به همین دلیل رعایت صرفه جویی اداره ها در این ۲ روز کنترل و بازرسی شد.

وی با تاکید بر اینکه گاز اداره هایی که توصیه ها را رعایت نکرده باشند، قطع خواهد شد، اظهار داشت: دستورالعل ها برای اداره ها، صرفه جویی ۱۰ درصدی مصرف گاز و خاموشی سیستم‌های گرمایشی و برق در روزهای تعطیل است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه همه استان بسیج شده است که در مصرف برق و گاز صرفه جویی شود، افزود: تاکید شده است که صنایع ۳۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر