کد خبر: 147598
A

یک فعال سیاسی: اصلاح‌طلبان مرحوم هاشمی را پلکانی برای مطرح کردن خودشان کرده‌اند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان امروز برای کسب هویت پشت نام و خدمات آقای هاشمی پنهان می شوند تا دوباره فرصت مطرح شدن در جامعه را برای خود فراهم سازند.

یک فعال سیاسی: اصلاح‌طلبان مرحوم هاشمی را پلکانی برای مطرح کردن خودشان کرده‌اند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حبیب الله بور بور درباره چرایی حمایت امروز اصلاح طلبان از مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: حضرت امام (ره) درباره آقای هاشمی مطرح کردند که «هاشمی شناسنامه انقلاب است» در واقع بزرگترین معیار و سند انقلابی بودن را امام به ایشان داد. رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند «هیچ کس برای من هاشمی نمی شود» اما همین آقای هاشمی به مرحله ای رسید که بیشتر خانواده برای او تصمیم گرفتند و آقای هاشمی را سپر خواسته های خودشان کردند.

وی با بیان اینکه آقای هاشمی هم خدمات و هم اشتباهاتی داشت، افزود: هر چند هیچ کس نمی تواند خدمات آقای هاشمی را فراموش کند، متأسفانه اشتباهات او به مرور زمان موجب شد که جایگاهش را در عرصه انقلاب از دست بدهد. یکی از اشتباهات آقای هاشمی این بود که گفت «باید مثل ژاپن تجهیزات و قابلیت های دفاعی مان را کنار بگذاریم تا یک کشور صنعتی شویم»، امروز می بینیم ژاپن پادویی آمریکا را در عرصه جهانی می کند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ادعاهای تخریبی اصلاح طلبان علیه مرحوم هاشمی افزود: یادمان نمی رود که وقتی آقای هاشمی در قید حیات بود اصلاح طلبان چه طور او را با عناوین مختلف همچون عالیجناب سرخپوش تخریب می کردند، حالا آنها از نام و یاد مرحوم هاشمی به عنوان پلکان استفاده می کنند تا دوباره در جامعه مطرح شوند.

وی افزود: اصلاح طلبان در زمان دولت آقای روحانی در وصف برجام و ارتباط با غرب چه مدیحه سرایی ها که نکردند اما وقتی ترامپ از برجام خارج و سخارت محض بودن برجام بر همگان آشکار شد، جریان اصلاحات اعتبار سیاسی اش را به کل از دست داد و دیگر نزد جامعه آبرویی ندارد.

بور بور اظهار کرد: رفتار امروز اصلاح طلبان در قبال آقای هاشمی با رفتار گذشته شان کاملا تضاد دارد. جامعه نیروهای جریان اصلاحات را کاملا می شناسد و هنوز در خاطره ها هست که چه طور آنها برخلاف شعارهای انقلاب یعنی استقلال آزادی جمهوری اسلامی در انتخابات مجلس دهم لیست انگلیسی بستند بنابراین اگر با آب زمزم هم شسته شوند فکر نمی کنم پاک شوند. اصلاح طلبان امروز برای کسب هویت می خواهند پشت نام و خدمات آقای هاشمی پنهان شوند تا دوباره فرصت مطرح شدن در جامعه را برای خود فراهم سازند.

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر