کد خبر: 147616
A

شبکه دانش آموزی شاد مختل شد

صبح امروز سامانه شاد با اختلال همراه بود. باید دید که این اختلال تا چه زمانی ادامه دارد. آیا از فردا مدارس حضوری می‌شوند؟

شبکه دانش آموزی شاد مختل شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شبکه آموزشی «شاد» که در روزهای غیرحضوری شدن مدارس در استان سمنان، دوباره مورداستفاده معلمان و دانش‌آموزان قرار گرفته، با اختلال گسترده‌ای در خدمات‌رسانی مواجه شده است.

این اختلال‌ها سبب گلایه مردم و اولیای دانش‌آموزان از تأخیر در ارسال و دریافت پیام‌ها شده است.

خانواده‌های زیادی از صبح امروز در تماس با تحریریه خبرگزاری فارس استان سمنان یا در پیام‌های خود در شبکه‌های اجتماعی، از طولانی شدن زمان دانلود فایل‌های ارسالی معلمان یا عدم امکان ذخیره‌سازی آن گلایه دارند.

تیم فنی و پشتیبانی شاد نیز در پی این اختلال‌ها با صدور اطلاعیه اعلام کرده که با فراگیر شدن موج سرما و برودت هوا و غیرحضوری شدن کلاس‌ها و مدارس بسیاری از استان‌ها، «اختلال مختصری در زیرساخت‌های فنی» مربوط به شاد به وجود آمده است که ارسال و دریافت پیام‌ها را با تأخیر مواجه می‌کند.

همچنین تصریح شده که تیم فنی و اجرایی در تلاش هستند که اختلال به وجود آمده را برطرف کنند؛ به‌منظور سرویس‌دهی بهتر و افزایش سرعت تبادل داده‌ها، مدارس نوبت عصر و دوره متوسطه دوم، کلاس‌های خود را منحصراً از ساعت ۱۴ هر روز تشکیل دهند.

همچنین توصیه شده است: کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، برای عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها، از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR به‌روزرسانی کنند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر