کد خبر: 147712
A

حامد بهداد و رعنا آزادی‌ور به شبکه نمایش خانگی می آیند

سریال «سرگیجه» با بازی بازیگرانی چون حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا و پیام دهکردی از امروز در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

حامد بهداد و رعنا آزادی‌ور به شبکه نمایش خانگی می آیند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ به نقل از روابط عمومی پلتفرم نماوا، سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو از (۲۶ دی ماه)، دوشنبه‌ها پخش می‌شود.

در خلاصه‌ی داستان این سریال آمده: «پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته است. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود ...»

حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی در «سرگیجه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال توسط محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده و سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی‌پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن هستند.

به گزارش ایسنا، بهرنگ توفیقی پیشتر سریال «آقازاده» را در سال ۹۹ در شبکه نمایش خانگی ساخته بود. این کارگردان همچنین سریال‌های «بی‌همگان»، «افرا»، «پدر»، «زیر پای مادر»، «آمین» و «پشت بام تهران» را در سال‌های اخیر در تلویزیون ساخته است.

اعلام شده است، «سرگیجه» جدیدترین ساخته بهرنگ توفیقی از (۲۶ دی ماه)، دوشنبه‌ها ساعت ۲۰ از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر