کد خبر: 147753
A

گاز تمامی ۱۷ هزار مشترک تربت جامی وصل شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: گاز همه ۱۷ هزار مشترک شهرستان تربت جام که به دلیل افت فشار دچار قطعی شده بود به حالت عادی و وصل به شبکه بازگشته است.

گاز تمامی ۱۷ هزار مشترک تربت جامی وصل شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حسن افتخاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: برای انجام هر زودتر وصل گاز مشترکان، ۵۰ گروه کاری از شهرهای تربت‌حیدریه، فریمان و خود شهرستان تربت جام و دولت آباد فعالیت کردند.

وی ادامه داد: عملیات وصل گاز مشترکان در تربت جام از عصر دیروز، دوشنبه آغاز شد و تا ساعت یک بامداد امروز ادامه داشت و با توجه به این که وصل مجدد گاز باید خانه به خانه انجام شود و بعداز نیمه شب بیشتر مردم خواب هستند عملیات وصل گاز متوقف و از ساعت ۶ امروز دوباره آغاز شد و لحظاتی قبل به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با تشکر از صبر و بردباری مردم و همراهی دیگر مشترکان در مصرف بهینه گاز اظهار داشت: با توجه به حضور هوای سرد تا نیمه بهمن ماه همچنان نیازمند همراهی مردم برای تامین پایدار گاز هستیم.

افتخاری گفت: خراسان رضوی در زمستان سال های ۸۶ و ۹۲ نیز سابقه تجربه مشابه را داشتیم با این تفاوت که در آن دوران حتی یک کارشناس نیز از مرکز برای بررسی موضوع اعزام نشد.

وی افزود: این درحالی است که در چالش فعلی علاوه بر حضور رییس جمهور در ستاد شرکت ملی گاز ایران، عالی ترین مقام وزارت نفت نیز در محل شهرستان تربت جام حاضر شد و دستورات حمایتی را صادر کرد وحضور میدانی وزیر نفت قوت قلب بسیار خوبی برای کارکنان صنعت گاز در استان شد.

شهرستان مرزی و تلفیقی تربت‌جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و از شرق با کشور افغانستان هم مرز است.

خراسان رضوی از روز دوشنبه هفته گذشته، تحت تاثیر سامانه سرد شمالی قرار گرفته که موجب کاهش چشمگیر دما در خراسان رضوی شده است و سرمای هوا همچنان در این استان استقرار دارد.

منبع: ایرنا
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر