کد خبر: 147762
A

مدیرعامل دیوار راهی زندان می شود؟

براساس بیانیه دیوار در سال ۱۴۰۰، دلیل این حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» در سایت دیوار است، اما دیوار در بیانه خود توضیح داده است که امکان بررسی انگیزه، سوءنیت و سابقه احتمالی ۴۴ میلیون کاربر استفاده‌کننده از این پلتفرم را ندارد.

مدیرعامل دیوار راهی زندان می شود؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مدیرعامل دیوار پس گذشت حدود یک سال فراز و نشیب، روز گذشته به دادگاه برای اجرای حکم فراخوانده شد. این در حالی است که رای قطعی دادگاه مشخص نشده و آنطور که عوامل دیوار اعلام کردند قرار بر این بوده که این حکم برای تجدید نظر دوباره بررسی شود. 

براساس بیانیه دیوار در سال ۱۴۰۰، دلیل این حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» در سایت دیوار است، اما دیوار در بیانه خود توضیح داده است که امکان بررسی انگیزه، سوءنیت و سابقه احتمالی ۴۴ میلیون کاربر استفاده‌کننده از این پلتفرم را ندارد و به همین دلیل باید بین مسئولیت پلتفرم و کاربر آگهی‌دهنده تمایز حقوقی قائل شد.

در نهایت به نظر می‌رسد که باید بررسی‌‌های بیشتری درباره این پرونده صورت گیرد و این حکم قطعی مورد تجدید نظر واقع شود و عوامل دیوار نیز در بیانیه خود نگرانی های خود را از تبعات این تصمیم اعلام کردند و همچنین به این موضوع اشاره کردند که این تصمیم شاید حتی بر امید و انگیزه جوانان نیز تاثیر بگذارد و اگر به فکر راه اندازی استارتاپ یا کسب و کار جدیدی باشند، به دلیل ترس از وقوع چنین اتفاقاتی از انجام آن امتناع کنند.

منبع: تجارت نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر