کد خبر: 147844
A

نصیرایی، نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه هزینه‌های سنگینی را برای آنها خواهد داشت

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه بی پاسخ نخواهد ماند و آنها هزینه سنگینی را بابت این کار خواهند پرداخت.

نصیرایی، نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه هزینه‌های سنگینی را برای آنها خواهد داشت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت الاسلام مجید نصیرایی عضو فراکسیون روحانیت مجلس  با اشاره به به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: اروپایی‌ها در دهه‌های گذشته نشان داده‌اند که از خود هیچ اراده‌ای ندارند و دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا هستند.

وی افزود: واقعاً مایه تأسف است که کشورهای اروپایی این‌گونه بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اراده و بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اختیار از سیاست‌های آمریکا تبعیت می‌کنند، البته همواره هزینه این دنباله‌رویی از سیاست‌های آمریکا را پرداخت کرده و می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در حوادث اخیر کشور، اروپایی‌ها با پیروی از آمریکا سعی در ناامن کردن و ایجاد آشوب در کشور ما را داشتند که با صخره‌های بزرگ مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شدند و در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه به خاطر عصبانیت‌شان از این نهاد انقلابی است که باعث شده آنها در اتفاقات و حوادث اخیر کشورمان به اهداف شوم خود نرسند.

وی افزود: اروپایی‌ها باید بدانند که بیکار نخواهیم‌ نشست و پاسخ محکمی را به این اقدام‌شان خواهیم داد و این اقدام برای آنها بسیار پرهزینه خواهد بود و هزینه این اقدام خود را پرداخت خواهند کرد.

منبع: فارس 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر