کد خبر: 148364
A

دادستان تهران: ساختمان‎های ناایمن در تهران مانند بمب ساعتی عمل می‌کنند/ هشدارهای لازم به مالکان داده شده

علی صالحی دادستان تهران گفت: ساختمان‌های ناایمن در تهران مانند بمب ساعتی عمل می‌کنند و مسئولیت نهادهای متولی در حل مشکلات این مسأله کاملا مشخص است.

دادستان تهران: ساختمان‎های ناایمن در تهران مانند بمب ساعتی عمل می‌کنند/ هشدارهای لازم به مالکان داده شده

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی اظهار داشت: دادستانی تهران در خصوص ساختمان‌های ناایمن به صورت هفتگی جلسات مداومی را برگزار می‌کند که در جلسه اخیر مصوب شد تا پایان سال جاری تمامی دستورالعمل‌ها توسط نهادهای متولی و مالکان ساختمان‌های ناایمن اجرایی شود.

وی افزود: جلسه اخیر با حضور نماینده دادستانی تهران، شهرداران نواحی ۲۲گانه پایتخت، مسئولان سازمان آتش نشانی، نمایندگان شورای شهر و بیش از ۱۰۰ نفر مالکان و متصرفان ساختمان‌های ناایمن اعم از دولتی و خصوصی در سالن همایش‌های آتش نشانی تهران برگزار شد و هشدارهای لازم به حضار داده شده است.

دادستان تهران با بیان اینکه ساختمان‌های ناایمن پایتخت مانند بمب ساعتی عمل می‌کنند، تصریح کرد: به تمام مالکان ساختمان‌های ناایمن هشدار داده شد تا پایان سال جاری، تمامی دستورالعمل‌های ایمن سازی را رعایت و نسبت به ایمن سازی ساختمان‌ها اقدام کنند، در غیر این صورت دادستانی تهران در راستای پیگیری حقوق عامه و به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث ناگوار احتمالی، با متخلفان برخورد و اقدامات قاطعی را علیه متخلفان این حوزه لحاظ خواهد کرد.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر