کد خبر: 148935
A

وکیل پرونده فرهاد میثمی: مادر فرهاد میثمی همراه با پسرش دست به اعتصاب غذا زد

محمد مقیمی، وکیل پرونده فرهاد میثمی:خودش می‌گوید؛ اعتصاب نمی‌کند، بلکه امساک از خوردن غذا می‌کند. فرهاد بار اول در سال 97، برای پرونده نسرین ستوده و رضا خندان در اوین اعتصاب غذا می‌کند. این اعتصاب با وعده‌هایی که مسوولان به او دادند، پایان پذیرفت. سپس به زندان رجایی‌شهر تبعید شد و باز هم اعتصاب غذا کرد، اما به خاطر اینکه مردم ناراحت نشوند، این موضوع را رسانه‌ای نکرد. عجیب است، چون افراد اعتصاب می‌کنند تا پیامی را به افکار عمومی مخابره کنند، اما او در خفا اعتصاب غذا می‌کند. آخرین اعتصاب او که تصاویرش اخیرا بیرون آمده، بعد از رخدادهای اخیر و فوت مهسا امینی آغاز شد. یک‌بار از او درباره خطر مرگ ناشی از امساکش پرسیدم، گفت هر لحظه امکان مرگ وجود دارد، ‌اما چون خودش پزشک است و به آناتومی بدن انسان مسلط است، می‌داند چه کار می‌کند.

وکیل پرونده فرهاد میثمی: مادر فرهاد میثمی همراه با پسرش دست به اعتصاب غذا زد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد مقیمی، وکیل پرونده فرهاد میثمی در گفت و گو با روزنامه اعتماد درباره پایان حبس موکل خود گفته است: تابستان امسال حبس پنج ساله ایشان تمام می‌شود.البته ممکن است به خاطر کنش‌های مسالمت‌آمیز فرهاد در زندان برخی پرونده‌های اتهامی تازه هم برای او تشکیل شود. از این پرونده‌ها فعلا بی‌خبرم. اما در صورتی که پرونده تازه‌ای علیه او مطرح نشود باید طی 3الی 4ماه آینده آزاد شود.

وی همچنین درباره تصاویری که اخیرا از فرهاد میمی منتشر شده است، عنوان کرده: البته خودش می‌گوید؛ اعتصاب نمی‌کند، بلکه امساک از خوردن غذا می‌کند. فرهاد بار اول در سال 97، برای پرونده نسرین ستوده و رضا خندان در اوین اعتصاب غذا می‌کند. این اعتصاب با وعده‌هایی که مسوولان به او دادند، پایان پذیرفت. سپس به زندان رجایی‌شهر تبعید شد و باز هم اعتصاب غذا کرد، اما به خاطر اینکه مردم ناراحت نشوند، این موضوع را رسانه‌ای نکرد. عجیب است، چون افراد اعتصاب می‌کنند تا پیامی را به افکار عمومی مخابره کنند، اما او در خفا اعتصاب غذا می‌کند. آخرین اعتصاب او که تصاویرش اخیرا بیرون آمده، بعد از رخدادهای اخیر و فوت مهسا امینی آغاز شد. یک‌بار از او درباره خطر مرگ ناشی از امساکش پرسیدم، گفت هر لحظه امکان مرگ وجود دارد، ‌اما چون خودش پزشک است و به آناتومی بدن انسان مسلط است، می‌داند چه کار می‌کند.

این وکیل در ادامه در توضیح وضعیت خانواده خود بیان کرده است: مادر فرهاد، بعد از شنیدن مشکلات پرونده فرهاد با مشکلات جسمی زیادی مواجه شده است. همسر و پسری هم دارد که پیگیر پرونده او هستند. البته فرهاد دوست ندارد، خانواده‌اش تحت‌تاثیر پرونده‌اش قرار بگیرند. مادر فرهاد هر چند بسیار ناراحت است و از دوری فرزندش عذاب می‌کشد، اما به خواسته و ایده فرزندش احترام می‌گذارد. در برخی برهه‌ها مادر فرهاد میثمی در همراهی با پسرش اعتصاب غذا کرده است.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر