کد خبر: 149126
A

هشدار روزنامه «جمهوری اسلامی» به مسئولان: برای حفاظت از نظام باید در شیوه حکمرانی «تجدیدنظر اساسی» شود

روزنامه تحت مدیریت مسیح مهاجری نوشت: تجدید نظر اساسی در شیوه حکمرانی یعنی تمام مقولاتی را که گرفتار سیاست ‌بازی کردیم، به مسیر اخلاق برگردانیم. فقط با این تجدید نظر است که می‌توانیم از نظام جمهوری اسلامی حفاظت کنیم و اجازه ندهیم دیگران تاریخ را به زیان این دستاورد بزرگ ورق بزنند.

هشدار روزنامه «جمهوری اسلامی» به مسئولان: برای حفاظت از نظام باید در شیوه حکمرانی «تجدیدنظر اساسی» شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تجدید نظر اساسی در شیوه حکمرانی یعنی تمام مقولاتی را که گرفتار سیاست ‌بازی کردیم، به مسیر اخلاق برگردانیم. فقط با این تجدید نظر است که می‌توانیم از نظام جمهوری اسلامی حفاظت کنیم و اجازه ندهیم دیگران تاریخ را به زیان این دستاورد بزرگ ورق بزنند.

برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی که دستاورد بزرگ ملت ایران در عصر حاضر است، باید در شیوه حکمرانی، تجدید نظر اساسی کنیم. اعتراف کنیم که فرهنگ را اسیر سیاست ‌بازی کرده‌ایم، اقتصاد را سیاست ‌زده کرده‌ایم، جامعه را دوقطبی کرده‌ایم، عدالت را به فراموشی سپرده‌ایم، زبان دستور دادن را بر زبان اخلاق حاکم کرده‌ایم، قانون را فدای سلیقه‌های شخصی و جناحی ساخته‌ایم، از ارزش‌ها داد سخن دادیم ولی زنان مجهول‌الهویه و حتی مدلینگ را به جای مادران شهدا به عنوان زنان تاثیرگذار جا زدیم، منبر نماز جمعه را که باید منادی وحدت باشد به بلندگوی تفرقه تبدیل کردیم، اشرافیت را جایگزین عدالت کردیم و به مقامات آموختیم برای ماندن در پُست و مقامشان؛ بله‌قربان‌ گوئی را پیشه کنند و از این طریق نفاق را در نهاد آنها نهادینه کردیم!

تجدید نظر اساسی در شیوه حکمرانی یعنی تمام مقولاتی را که گرفتار سیاست ‌بازی کردیم، به مسیر اخلاق برگردانیم. فقط با این تجدید نظر است که می‌توانیم از نظام جمهوری اسلامی حفاظت کنیم و اجازه ندهیم دیگران تاریخ را به زیان این دستاورد بزرگ ورق بزنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر