کد خبر: 149442
A

عضو شورای شهر تهران توییت افشاگرانه خود را حذف کرد

جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران که در توییتی به انتقاد از انتصابات زاکانی در شهرداری تهران و نقش یکی از نمایندگان مجلس پرداخته بود، توییت خود را حذف کرد.

عضو  شورای شهر تهران توییت افشاگرانه خود را حذف کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جعفر شریبانی عضو شورای شهر تهران که در رشته توییتی به صورت تلویحی از نقش مالک شریعتی، نماینده مجلس در انتصابات شهرداری و نقش آفرینی شهرداری در انتخابات مجلس آینده گفته بود، توییت خود را حذف کرد.

جعفر شربیانی نیز  بدون آنکه نامی از مالک شریعتی برده باشد در رشته توییتی که مدتی بعد از انتشار آن را حذف کرد نوشت :‌ ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه عوامل شهرداری تهران در مواجهه با برف سنگین دیروز یادآور می شوم سرگرم بودن در پستوی پشت اتاق شهردار تهران برای تقسیم غنائم و پست‌های مدیریتی و انتصاب شهرداران مناطق و کارسازی برای انتخابات سال آتی توسط برخی از افراد منتسب به ایشان باعث غفلت و ایجاد مسیر انحرافی و نهایتاً ناکارآمدی در بخشی از اداره شهر تهران شده است .بدون تردید یکی از دلایل نارضایتی و طمع بیگانگان و دشمنان به نظام مقدس ایران اسلامی مقوله ناکارآمدی اجزای مدیریت اجرایی بوده است جای حاکم و محکوم را با رندی عوض نکنیم .

او در زیر توییت اش ازهشتگ اتاق فکر، مالک شریعتی فراموشی رسالت نماینده مردم استفاده کرده است.

بیشتربخوانید:افشاگری عضو شورای شهر درباره انتصابات زاکانی: تقسیم غنائم در پستوی اتاق پشتی و کارسازی منتسبان شهردار برای انتخابات، دلیل ناکارآمدی است

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر