کد خبر: 149552
A

وزیر بهداشت: مسمومیت دانش‌آموزان قمی بسیار خفیف است/عامل مسمومیت میکروبی نیست

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درباره علت مسمومیت دانش آموزان قمی گفت: جمع‌بندی این است که مسمومیت بسیار خفیف است و عارضه‌ای از شروع مسمومیت تا امروز ایجاد نشده و نگرانی در این جهت وجود ندارد.

وزیر بهداشت: مسمومیت دانش‌آموزان قمی بسیار خفیف است/عامل مسمومیت میکروبی نیست

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بهرام عین‌اللهی امروز در بیمارستان شهید بهشتی قم درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی اظهار کرد: امروز در قم در بیمارستان شهید بهشتی حضور داریم و با تعدادی از افرادی که به دلیل مسمومیت از مدارس به این بیمارستان منتقل شده بودند دیدار و با پزشکان صحبت و مذاکراتی داشتیم.

وی افزود: جمع‌بندی این است که مسمومیت بسیار خفیف است و عارضه‌ای از شروع مسمومیت تا امروز ایجاد نشده و نگرانی در این جهت وجود ندارد.

وزیر بهداشت ادامه دا‌د: اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم نهایت تلاش و درمان‌ها را انجام داده‌اند و چند تیم از تهران به قم اعزام شده و جمع‌بندی ما این است که عامل مسمومیت، عامل میکروبی نیست.

وی گفت: هیچ میکروب و ویروسی در این زمینه شناخته نشده و امروز یک کمیته ویژه از اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی با مسئولیت معاونت درمان مامور کردیم تا بررسی‌های ویژه انجام دهند و نتیجه آن را به مردم خواهیم گفت.

منبع: انتخاب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر