کد خبر: 149615
A

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: مسئولان جلوی رواج بی‌حجابی در کتابخانه‌ی ملی بگیرند

این چند روز خبری در فضای مجازی منتشر شده که نشان از اخطار تعلیق به زنان عضو کتابخانه‌ی ملی می‌دهد. ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه پاسداران اسلامی خواستار برخورد با افرادی شد که به صورت بدحجاب یا بی حجاب در کتابخانه ملی تردد می کنند

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: مسئولان جلوی رواج بی‌حجابی در کتابخانه‌ی ملی بگیرند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، این چند روز خبری در فضای مجازی منتشر شده که نشان از اخطار تعلیق به زنان عضو کتابخانه‌ی ملی می‌دهد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همین‌باره نوشته است : 

وضعیت کتابخانه ملی چطور بود؟

اگر فردی در این مدت به کتابخانه ملی رفته باشد با یک دور سرسری خواهد فهمید که همان مکانی که برای پژوهشگران تدارک دیده شده تا کارهای پژوهشی و تحقیقی خود را با اسناد معتبر و درجه یک دنبال کنند، به محل اختلاط دخترها و پسرها و نمایش ناهنجاری‌های رفتاری و ارتباطی تبدیل شده است.

با ورود از درب غربی و چرخی در اطراف سالن همایش‌های کتابخانه می‌بینیم عده‌ای به طور گروهی در گوشه و کنار آن با لباس‌های نامتعارف به گپ و گفت و استعمال دخانیات مشغولند. برای بعضی از بانوان حاضر در این گعده‌ها حتی عنوان بدحجاب را هم نمی‌توان انتخاب کرد. این بی‌حجابی فقط در پوشاندن مو‌های سر نیست؛ چرا که اگر در همین هوای سرد نیز به آنجا سری بزنید با پوشش‌های زننده‌ای در لباس خانم‌ها حتی در استفاده از شلوارهای پاره پاره مواجه می‌شویم.

علاوه بر بی‌حجابی و ارتباط‌های نامتعارف، سیگار کشیدن و گرفتن ژست‌های روشنفکری رونق بسیاری در میان این جمع دارد.

همه آئین نامه را می‌خوانند و بعد عضو می‌شوند!

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این ارگان رسانه ای خاطر نشان کرد؛ همه افرادی که در کتابخانه ملی عضو هستند، ابتدا آئین نامه عضویت را می‌خوانند و بعد از آن درخواست می‌دهند؛ پس این عده‌ای که ابتدا قوانین کتابخانه ملی را پذیرفته‌اند الآن نباید به اجرای همان قوانین اعتراضی داشته باشند.

این ارگان رسانه ای همچنین در کمپینی خواستار جلوگیری از رواج بی‌حجابی در کتابخانه‌ملی شد.

فارس نوشت: کتابخانه ملی که سال‌ها در دست مدیران اصلاح‌طلب بود، حالا بعد از سه ماه اغتشاش و التهاب‌آفرینی در کشور به محلی برای عرضه و نمایش دختران بی‌حجاب و پسران و دختران مختلط و سیگاری تبدیل شده است. لطفا جلوی رواج این بی‌حیایی‌ها و بی‌عفتی‌ها را در کتابخانه ملی بگیرید تا این نهاد جای تحقیقات علمی و پژوهشی باشد و افراد سالم بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر