کد خبر: 149978
A
مجتبی یوسفی، نماینده اهواز:

هیچ پاسخی به مردم درباره گرانی‌ها نداریم

مجتبی یوسفی، نماینده اهواز و باوی در جلسه نوبت عصر روز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: درباره مسائل اقتصادی و مشکلاتی که برای مردم پیش آمده است انتظار می‌رود مسئولان دولتی در صحن حاضر شوند و با مردم صحبت کنند.

هیچ پاسخی به مردم درباره گرانی‌ها نداریم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مجتبی یوسفی، نماینده اهواز و باوی در جلسه نوبت عصر روز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: درباره مسائل اقتصادی و مشکلاتی که برای مردم پیش آمده است انتظار می‌رود مسئولان دولتی در صحن حاضر شوند و با مردم صحبت کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های مردمی بودن، پاسخگو بودن است، گفت: مردم نگران هستند؛ الان در حوزه ارز واقعا هیچ پاسخی نداریم و به تذکراتمان درباره کالاهای اساسی نظیر گوشت نیز توجهی نشده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: همین موقع در سال پیش گفتیم که نسبت به حذف ارز ۴۲۰۰ برای کالاهای اساسی و دارو نگران هستیم، تیم اقتصادی دولت به مجلس آمد و توضیحاتی در حوزه تئوریک ارائه دادند. امروز هم درحال تصمیم گیری هستیم که برای سال آینده هم در کشاورزی و هم در حوزه صنعت مجدداً یا دوباره تحمیل هزینه‌هایی در زمینه آب و برق داشته باشیم یا با عدم حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی مواجه شویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر