کد خبر: 150344
A

تعیین حکم استقلال در صورت عدم پرداخت طلب استراماچونی؛ حذف از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا

باشگاه استقلال باید تا دهم فروردین مطالبات معوقه استراماچونی را پرداخت کند. گفته می‌شود، مبلغی که باشگاه استقلال باید به حساب استراماچونی واریز کند نزدیک به یک و نیم میلیون یورو است. پیش تر گفته شد، باشگاه استقلال در صورت عدم پرداخت دستمزد مربی ایتالیایی با کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر مواجه خواهد شد اما از قرار معلوم جریمه استقلال در صورت عدم پرداخت دستمزد مربی ایتالیایی حذف از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۳ است.

تعیین حکم استقلال در صورت عدم پرداخت طلب استراماچونی؛ حذف از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ گفته می‌شود، مبلغی که باشگاه استقلال باید به حساب استراماچونی واریز کند نزدیک به یک و نیم میلیون یورو است.

پیش تر گفته شد، باشگاه استقلال در صورت عدم پرداخت دستمزد مربی ایتالیایی با کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر مواجه خواهد شد اما از قرار معلوم جریمه استقلال در صورت عدم پرداخت دستمزد مربی ایتالیایی حذف از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۳ است.

علی فتح‌الله‌زاده در برنامه ورزش و مردم گفته بود؛ شماره حساب می‌دهد تا مردم برای پرداخت طلب استراماچونی به باشگاه کمک کنند اما بعید است در این زمینه مردم با توجه به شرایط اقتصادی بتوانند به باشگاه کمک کنند. مدیر عامل باشگاه استقلال هم چنین صحبتی با مهدی تاج داشت تا بتواند بخشی از مطالبات استراماچونی را از طریق مطالبات باشگاه استقلال نزد فیفا پرداخت کند. پیش از همه این‌ها علی فتح‌الله‌زاده دست نیاز به سوی دولت دراز کرده بود.

مدارک باشگاه استقلال برای تایید مجوز حرفه ای ۱۲ فروردین از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که باشگاه استقلال نتواند در موعد تعیین شده بدهی استراماچونی را پرداخت کند، مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۳ را دریافت نخواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر